Összes oldalmegjelenítés

2009. május 17., vasárnap

Vasárnap

A mai nap is eltelt. Reggel én korábban keltem, igaz én tegnap hamarabb is feküdtem. Még nem kelt fel Csongi, addig tv-tem, aztán reggeliztünk és Csongi nekiállt a konyhaszekrény összeállításának. Mivel hiányzott még pár darab, így elszaladtunk a Baumaxba vágatni bútorlapot. Amikor szólt a kedves férjem, akkor pedig mentem segíteni. Többnyire csak tartanom kellett a bútorlapokat, hogy össze tudja őket csavarozni. És képzeljétek, a sütő a helyén van! Egy kép róla, de még nem végleges, mivel a konyhapulttal össze kell majd csavarozni, de ahhoz még várjuk a víz-gáz szerelőket. Szóval így néz ki most:  



Az aljába lesz majd valamikor a mosogatógép beszerelve, illetve a tetején lesz a mikro. Holnap kitakarítom és aztán már süthetünk benne ezt-azt. Már csak a pincéből kell felhozni egy-két dolgot, többek között a Pataki tálat is. Persze holnap reggel úszni megyek, így nem tudok ebédre sütni, kedden meg 11:20-ra vagyok beírva a kórházba a 30-31. hetes uh-ra, úgyhogy leghamarabb szerdán fogok sütkérezni. Vagy holnap délután. Na, majd látjuk. Szóval ezt összerakta Csongi, aztán közben megnéztük a MotoGP-t, néha bealudtunk. Négy után pedig kibicikliztünk a horgásztóra, mert Timiék ott horgásztak. Egy kicsit süttettem magam, vagyis a lábam szárát. Megnéztem, 12 km volt oda-vissza az út. Odafele elég meleg volt még, aztán pihenhettünk egy kicsit, visszafele pedig már kellemes is volt a kerékpározás. Persze nem mondom, hogy nem fáradtam el…  Készítettünk ott is képet, én a horgásztó előtt, inkognitóban (bocsi, hogy a fejem helyére fák kerültek):



Hát így ez a hétvége is eltelt. Furcsa, de két hét múlva már pünkösd és három hét múlva már a Balatont is megjárjuk. Hát ha ilyen szép időnk lesz, mint ma, akkor nagyon jó lesz és még fürödni is fogunk. Ma is eléggé hívogatott a víz, de hát ugye ez nem fürdővíz. Holnap pedig úszás után jövök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése