Összes oldalmegjelenítés

2009. május 24., vasárnap

Éjszakai alvás

Nem tudom, hogy minek tudható be, de mostanában nem igazán tudok jót aludni éjszaka. Mivel a hátamon már nem igazán kényelmes és az sem, ha félig hason fekszem, így marad az oldalt fekvés, de akárhogy fekszem, mindig megfájdul valamim. Vagy a csípőm, ahol az ággyal érintkezik, vagy inkább többnyire a hátam. És így a pihenés sem igazán teljes. Minden fordulásnál felébredek, aztán hajnalban meg a madarak csicsergésére ébredek, ami önmagába véve jó dolog, mert olyan szépen muzsikálnak. A levegő meg ilyenkor mindig olyan jó, kellemes, tehát vannak jó dolgok is az éjszakában, csak jó lenne már egy jót aludni is. Mostanában gondolkozom a szoptatós párnán, hogy veszek egyet és úgy fekszek rá, hogy a hasamon tudjak aludni. Elméletileg meg lehet csinálni, de a két párnával ez nem megy. Csongi ajánlotta a plédet is, azt is kipróbálom, bár nem sok reményt fűzök hozzá...Na, de remélem erre is találok hamarosan megoldást, vagy marad az, hogy hétköznap, amikor tudok, ledőlök napközben is, így legalább pihenhetek akkor is. Bár jövőhétre már beprogramoztam magam, szinte minden napra van valami, úgyhogy még meglátjuk a pihenést.


Bende aranyos volt tegnap, meglepődtem, hogy már megint hol jelentkezett be. Most éreztem először jobb oldalt fent a köldököm felett, rúgott egyet. Néha (elég sokszor ilyenkor) elképzelem, hogy hogy fekszik a pocakomban, de mivel csak sejteni tudom, hogy a buksija lent van (remélhetőleg), így gondolom, hogy a lábacskájával rugdos a köldökömnél. De majd csütörtökön megyek újra a dokimhoz, megkuksizzuk, hogy fekszik ez a kislegény. Apukája is jön velem, úgyhogy jó sok hét után végre ő is láthatja…


Az ajtófestéssel úgy állunk, hogy a fürdőszoba ajtaját sikerült egy sorral lekennem, meg Csongi még megigazította a kisszoba ajtajánál a hibákat, így haladunk szépen lassan. Ma már Csongi festette a második sorral, úgyhogy egy ajtó kész! Én délután a kelesztés után fontam és sütöttem a kalácsot, ami így nézett ki, ez a sós kalácsunk:



 


Illetve előtte meg édes kalácsot sütöttem, ez egy kicsit "szétcsúszott":



 


Ízre nem volt rossz egyik sem, bár a sós egy kicsit kemény lett, meg reggelre már száradt is, úgyhogy még variálnom kell vele valamit. Reggel már voltunk bevásárolni, illetve Csongi két munkatársa ment gokartozni és kimentünk megnézni őket. Most a pizzatészta kel, hamarosan az kerül sütésre, úgyhogy az ebéd egy kicsit csúszik. Addig meg nézzük a Forma-1-et és hűsölünk egy kicsit a lakásban, ha már ilyen szép időnk lett! Mindenkinek szép vasárnapot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése