Összes oldalmegjelenítés

2009. május 26., kedd

Az első csuklás

Már írtam, hogy én még nem érzem Bende Bogyónk csuklását, bár biztos művelte már ezt a folyamatot. Tegnap este netezés közben éreztem, hogy fent van a kis lurkó, már én is kezdtem fáradni, így mentem tusolni, majd feküdni. Aztán ahogy lefeküdtem háttal, éreztem, hogy mocorog, majd ütemesen éreztem ezeket a kis apró rúgásokat. Mutatom Csonginak, hogy nézze már a hasam, ahogy ütemesen rángatózik, biztos csuklik Bende. Hát látványos volt, aztán meg már éreztem a szeméremnél is belül középen, érdekes érzés volt, szóval valószínűleg a kis buksija még mindig be van fordulva és már nem is akar megfordulni (ennek csak örülnék). Volt még egy-két mozgás, aztán alábbhagyott a csuklása is, még beszélgettünk egy kicsit, aztán fekvés-nyugvás volt. Az éjszaka már jobban telt, bár hozzá kell tegyem, hogy egész éjszaka ment a ventilátor, úgyhogy a levegőt járattuk a szobában. Éjszaka egyszer kimentem a mosdóba, de végül nem kapcsoltam ki a ventit, mert olyan jó volt, hogy fújta a levegőt és ha melegem volt, akkor csak ledobtam félig a takarót. A hasamon még mindig próbálkozom félig aludni, több-kevesebb sikerrel, viszonylag sokszor megfordulok az éjszaka folyamán, de most jobban aludtam, mint pár napja. Hát szombattól anyáéknál alszunk, ott meg nem igazán tudom kipihenni magam, bár jó kemény az ágy, de mégsem az, amit megszoktam itthon. Mindenesetre ki kell bírni azt a négy napot, aztán meg még a Balatonra is megyünk, úgyhogy majd utána pihenhetek itthon, nyugalomban… lesz is időm szülésig.


Már túl vagyunk az ebéden, sajtos-tejfölös tésztát sütöttem. Furcsa volt, hogy nem főztem a tésztát először, hanem be a hozzávalókat a sütőbe, egy kis víz és megfőtt, majd sült „magától”. De elfogyott a nagyja, úgyhogy nem lett rossz. Illetve ebéd után még cseresznyéztünk és epreztünk is, ami tegnapról maradt. Most nagyon szép idő van, így nem hiszem, hogy kimegyek a levegőre, de estefele jó lenne kimozdulni, mert ma is csak a kisboltba mentem le. Meg holnap is jó lenne valami ebédet varázsolni és hát valami alapanyagot kellene hozzá venni…


Bende baba folyamatosan bejelentkezik, lehetne mondani, hogy minden órában érzem a kis mocorgását, fészkelődését. Ha még csak pár pillanatig is, de jelzi, hogy akkor én most megfordulok, vagy épp fent vagyok. Már kíváncsi vagyok rá, úgyhogy tök jó, hogy csütörtökön megyek megint a dokihoz. Meg a veséjére is ránézünk, remélem javult a helyzet. Már tervezgetem, hogy a nyaralás után mikor mihez kezdjek, mert még hátravan az ablakpucolás, nagymosás, a rucik kimosása, vasalása, lassan a kórházi cuccomat is össze kellene állítani, bár még nem minden van meg hozzá. Tegnap úgyis kiokosítottak, hogy miket kell majd vigyünk a kórházba. Ja, és tök furcsa, mert itt a babákat hajnal 2 és 5 között fürdetik, így mondta a szülésznő, hogy ne lepődjünk meg, ha az első időkben az éjszakai szoptatásnál fent akarna maradni a pici, mert itt ez a szokás, hogy villanyfénynél ezerrel megy  a mosdatás. Hát, majdcsak átszoktatjuk az esti fürdetéshez, de ez már a jövő zenéje. Jutnak még eszembe okosságok, amiket mondtak tegnap, szerintem hasznos volt ez az alkalom. És már várom is, hogy menjünk megnézni a szülőszobát, mert fog. nincs, hogy nézhet ki, illetve egy babaszobára is kíváncsi vagyok. Nem tudom, hogy lesz-e hely babás szobába, de bízok benne, hogy velem lehet majd Bende szülés után.


Nemsokára elindítom a dvd-t, bár biztos bealszom rajta, így legalább aktívan pihenhetek. Aztán, ha hűl a levegő, megyek és kerülök egyet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése