Összes oldalmegjelenítés

2009. május 19., kedd

Egy viharos hajnal és pocakfotó

Tegnap este azon gondolkoztam, hogy huzatolni kellene a lakásban. Gondoltam, kinyitom a nagyszobában is az ablakot és mivel a konyhában és a kisszobában állandóan nyitva van, hát éjszakára biztos lehűl a levegő az egész lakásban. Valahogy mégis azt éreztem, hogy ha jönne valami vihar, akkor meg kelhetünk fel, mert a huzat mindent levisz, így inkább csukva maradt. Na, reggel öt után a villámlásra és dörgésre ébredtem, meg arra, hogy nagyon jó friss levegő van a szobában. Szinte ilyenkor a legjobb aludni. Szóval mivel úgyis mentem ki a mosdóba, hát kinéztem az ablakokon, hogy milyen idő is van. Na, az erkélyről beszedtem a rucikat, kivéve ami a fregolira fel volt húzva és visszafeküdtem. De a kisördög nem aludt el, hogy a fregon lévő rucdikat le fogja fújni a szél, így már Csongi is felkelt és ő szedte be végül a ruhákat. Persze a két relax fotel elázott, de gondolom hamar meg fognak száradni. Mivel ilyen jó kis kellemes mennydörgés, villámlás volt, hát visszafeküdtünk. Bende is bejelentkezett, dörömbölt egy picit. Remélem nem fog félni az ilyen viharokban, bár én mindig tartok tőlük. Ja, közben áramtalanítottam is, ha már egyszer fent voltam, biztos, ami biztos. Szóval Bende is mocorgott, majd visszapihentünk és fél nyolckor keltünk. Reggeli után viszont nyitva volt mind a három ablak, hogy tényleg lehűljön a lakás, mert tegnap estére már 24 fok volt, ami kellemes, ha csak itt vagyok, de jobb, ha hűvösebb van. Persze már megint 24 fok van, mostmár a ventilátort is bekapcsoltam, mert a nap folyamán kimelegedtem.


Reggel majdnem elfelejtettem megint pocakfotót készíteni, de végül csak összejött (egy kis alváscsíkkal a félig hasonalvástól), egy kicsit el volt borulva és ezért ilyen sötét, túl a 30. héten:


 


 



Ma voltam a 30. heti uh-n is, amit a kórházban készítettek. Mivel elég szar idő volt, így autóval mentem, meg amúgy is be akartam vásárolni a nem messze levő tescoba, hogy tudjak sütni ezt-azt. Persze a hűvös idő miatt, hosszú ujjú pólóba mentem és hát igencsak meleg lett, így én is izzadtam. Előtte még a könyvelőhöz is be kellett ugranom, úgyhogy időben indultam. Igaz, hogy volt 11:20-ra időpontom és már 11-kor ott voltam, de kb. ¾ 12-kor be is hívtak. Közben találkoztam egy kolleganőmmel is, aki utánam egy hétre van kiírva, így beszélgettünk. Mikor bementem, szóltam, hogy a veséjére nézzenek rá, mert a dokim mondta, hogy üregesedést lát. Hát most vizeletet találtak mindkét veséjében, egyelőre nem tudunk mit csinálni, mivel ezt méhen belül nem lehet korrigálni, így négy hét múlva megyek vissza kontrollra. Meg majd születés után derül ki, hogy mit lehet vele kezdeni. Nem igazán világosítottak fel, hogy mit jelent, így jövőhéten megyek újra a dokimhoz, meg védőnőhöz, majd ott kikérdezem őket, illetve addig megnézek egy-két cikket a neten is. Egyelőre ez változhat, vagy több, vagy kevesebb vizelet lesz a veséjében, ezért kell mennem kontrollra négy hét múlva. Közben telefonáltak, hogy megvan a textil-mózes a babakocsihoz, hogy aktuális-e még. Mondtam, hogy igen, így a bevásárlás után el is mentem és meg is vettem a babakocsihoz való mózest, így mostmár nyugodt vagyok, mert az első pár hétben vízszintesen fekszik majd Bende baba a sétáltatásnál. Mondjuk ezt autóban nem lehet használni, oda csak a bébihordozó jó, így meg kell várnunk azt a kort, hogy a gerince erősödjön, utána már utazhatunk is. És egy kép a bébijárgányról, mózessel, pelenkázó-táskával és bébihordozóval, ami egyelőre a  kiságy helyén van (Füleses kellékek is vannak már...):


 



Ezután kipufogó-szervizbe is elmentem, mert az autón lóg a kipufogó és hamarosan mennünk kell műszakira, így jó lenne, ha megcsinálnák addig. Olyan jól sikerült időpontot kérnem, hogy csütörtökön autóval megyek az úszásra, nyolcra viszem a verdát, lerakom, elmegyek úszni és mire végzek, remélhetőleg ők is végeznek. Reméljük, hogy nem egy évig fogja bírni, ha már nem toldozást, foldozást kértünk, hanem új dobot. Júliusban pedig még műszakiztatunk is kell. Persze mindig előjön vele valami gond, de hát ez van, nem fiatal a drága, de azért elvisz ide-oda.


Nemrég lementem a pincébe, de mivel nem vittem hosszabbítót, így nem láttam sokmindent, csak a Pataki tálat hoztam fel. Most megvárom Csongit és majd vele pakolászok lent, illetve addig kisütök valami finomat, ha már bevásároltam. Úgyhogy most konyhatündér leszek egy kicsit…

2 megjegyzés:

  1. Jo sok programod volt:) Remélem a kipufogo is jo lesz. Tudtad, hogy én naaagyon naaagyon sok évig kipufogo gyàrban dolgoztam? (Na, jo a kipufogikat nem én csinàltam, (az Uram) én csak az "anyagos" osztàlyon dolgoztam:)

    VálaszTörlés
  2. Eper: nem tudtam, hogy "kipufogó anyagos" voltál, de mostmár tudom.,. Mit meg nem tudok itt egy-két emberről?!?

    VálaszTörlés