Összes oldalmegjelenítés

2009. május 21., csütörtök

Csütörtöki úszás

Tegnap még egy kis pakolás után kivasaltam Csongi ingjeit, meg elővettem Bende cuccait is. Hamarosan jöhet a mosás, vasalás része is, de igazából azért kerültek elő, mert a meleg pulcsik kerültek arra a helyre, ahol eddig Bende cuccai voltak. Meg hamarosan meglesz a pelenkázó asztal is és majd oda kerülnek a kis rucik, meg kiegészítők. Még vasalás alatt eldöntöttem, hogy bemegyek a védőnőhöz, mert volt pár kérdésem, meg egyéb dolgom is a városba, így elindultam ebéd után. A meleg miatt buszoztam, de a végállomástól egy jó 20 percet még gyalogolnom kellett. Persze a jó idő miatt szandiba mentem és hát mit ne mondjak, nem a legkényelmesebb… Mármint nem túraszandim van, hanem egy kis csini lapos sarkú, lábujjközes. Várnom kellett jó fél órát, mert voltak a védőnőnél, de végül bekerültem. Megkaptam az időpontot a következő uh-ra, ahol megnézik újra Bogyó veséjét. A védőnő szerint sincs ok aggodalomra, mert több magzatnál is előfordul az, hogy a veséjében vizeletet találnak. Hát mivel reggel sütievéssel kezdtem és még előtte nap is szinte azt ettem csak, így a reggeli második vizeletemből vittem mintát és meg is lett az eredménye, kimutatta a cukrot, úgyhogy visszább kell fognom magam. Így vettem friss epret és azt ettem vacsira, illetve megint hanyagolom a cukrkos kajákat… De jó, hogy jön a pünkösd, meg tesómmal a névnapunk is… nyilván nem kell degeszre ennem majd magam sütiből. Az előző vizsgálathoz képest (ápr. 22-én volt) fél kiló plusz van rajtam. Meg is lettem dicsérve, hogy nem híztam olyan sokat, de azért még mindig figyelnem kell. Illetve azért is kaptam dicséretet, hogy látott egyszer a védőnő, ahogy gyalogolok és hát mondtam, hogy gyalog szoktam felmenni úszni, meg néha ügyeket intézni és hát ezért kaptam a dicséretet. Hát még mindig tartom azt az előírt súlygyarapodást, amit megszabtam magamnak, de már így is nehéz. Amikor végeztem a védőnőnél ismét jött a gyaloglás vissza a városba, így kifáradva megpihentem a főtéren és néztem az embereket. Aztán buszra ültem és irány haza, mert már az eper finom illata csiklandozta az orrom és hát alig vártam, hogy mossam és egyem, úgyhogy a vacsim eper volt.


Az éjszaka folyamán arra ébredtem, hogy Bende ficánkol. Ilyen még nem igazán fordult elő, hogy éjszaka érezzem. Mondjuk néha már kényelmetlen a fekvés, akármilyen pózban vagyok, így háton aludtam épp, amikor arra ébredtem, hogy a köldököm felett bal oldalt rúgdos. Elméletileg ott van a feneke, meg a lába. Aztán mikor oldalra fordulok, már kevésbé érzem, de eléggé mocorgok én is, mert „elfárad” a csípőm és ilyenkor fordulni kell nekem is. Meg az éjszakai mosdóba járást is kevésbé bírom már, eleve a felkelés kezd macerás lenni. Most vettem észre, hogy a sétálásnál is furcsán tartom magam, olyan kismamásan. De próbálok figyelni arra, hogy ne nyomjam ki a hasam, így a hátamnak sem olyan megterhelő.


Reggel kocsival indultam el, ugye vittem a kipufogó-dobot cserélni. Hát kellett jó 20 perc, hogy a belvárosba be tudjak menni. Egy kicsit várnom kellett a szerelőre, majd elindultam gyalog az úszásra. Mivel mondta a szerelő srác, hogy ne nagyon siessek, jó lesz, ha kb. ½ 11-11 körül megyek, így ma egy kicsit ráhúztam az úszásra és 1500 métert sikerült leúsznom 1 óra alatt. Először megint alig bírtam úszni, aztán a végére belejöttem. De elég is volt ennyi, mert ki is fáradtam. Ja, ma megvettem az újabb 10 alkalmas bérletet, úgyhogy van még 9 alkalom, amit szülésig jó lenne felhasználni. Számításaim szerint június végéig kitart, utána már nem megyek. Úszás után elmentem egy kismamaboltba és vettem egy vászonnacit, mert már a bársonyok kezdenek melegek lenni, úgyhogy nyárra is fel vagyok ruházva. Aztán irány a szerelő, készen is volt, fizettem és eljöttem. Gondoltam, kimegyek a tescoba és veszek egy sholl szandált a Herbária üzletbe, az egészségbiztosítási pénztáramra, ha már lassan az is meg fog szűnni. Úgyhogy szétnéztem és vettem is egyet, meglátjuk, hogy jó célt fog-e szolgálni, de remélem. Ez túraszandi lett, úgyhogy bírnom kellene a sétálást benne, csak félek az első hosszabb úttól, nehogy kitörje a lábam… Főleg, hogy hosszú lábam van (41-es), de nem széles, úgyhogy én se dőzsőlhetek a cipő választékban…


Mivel délben értem haza, elindítottam egy mosást és ledőltem egy picit, sikerült is bealudnom, úgyhogy a pihenés már megvolt. Jó lenne még bemenni a városba friss eperért, de megvárom Csongit, aki jelenleg Bp-en van. De az is lehet, hogy beavatom az új szandit és sétálok egyet.


Valahogy úgy gondoltam, hogy minden blog írásnál rakok fel egy-egy fényképet, illusztrációt, hogy színesebbé tegyem ezt a kis oldalt, de mostanra megváltozott a véleményem. Úgyhogy mostmár  az aktuális fényképeket teszem ki, meg majd ha Bogyó megszületik, majd róla kerülnek ki képek! Addig meg írogatok és írogatok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése