Összes oldalmegjelenítés

2009. május 14., csütörtök

Megint kifele megyünk a hétből…

Tegnap még írni akartam, hogy néha piszkozatként írok a blogba. Vannak dolgok, amiket meg akarok veletek osztani és így leírom, aztán egyszercsak publikálom. Amit már rég le akartam írni, hogy ez a blog ugye a kis pocaklakónk miatt készült. Róla szerettem volna írni, de közben az én mindennapjaimat is megosztani veletek. Vannak barátok, rokonok, akik ismernek és úgy olvasnak itt, de vannak olyan ismerőseim, akiket már itt ismertem meg. Remélem sokáig olvashatom az ő írásaikat is. És hogy ez tényleg emlék maradjon majd Bogyó számára, hát minden egyes írásomat kimentem egy doksiba, hogy akár tizen-huszon év múlva is meglegyen, ha esetleg valami oknál fogva törlődne a blog, vagy megszűnne.


Szóval a tegnapi ebéd ismét jól sikerült, ezzel a mézes-currys-almás csirkével mindig jól lakunk. Még ha nincs is hozzá köret. Egy kép, amin nem is látszódik, hogy alma-husi összetevőkből áll:


 



 


Mire az ebédre került a sor, már az óvodai rendezvénynek is vége lett, így nyugodtan tudtam dvd-ni. Megnéztem a Csokoládét. Aztán még megnéztem a kínálatot, amiben Johnny Depp játszik, de végül nem találtam ínyemre valót, így a tv csatornák között kerestem. Hát a film se jött be annyira, mondjuk az édességet megkívántam, de mivel nem volt itthon semmi, csak amit ebédre készítettem puding, hát azt ettem. Este, mikor hazaért Csongi, kimentünk a tescoba nagybevásárolni, úgyhogy ezen is túl vagyunk. Jó, kis esti programunk volt, legalább nem volt tumultus…


Bende baba esténként már nem olyan aktív. Vagyis mindig bejelentkezik, de mostmár máshogy érzem. Kitölti a teret, néha rúg egyet-kettőt, hullámoztatja a pocim. Esténként még mindig jön a „szokásos” időben, vagyis tusolás után kb. 10-15 perccel később. Most apukája is simizte. Megint megfeszült a hasfalamon párszor, egyszer egy „kisebb alkatrészt” éreztem, tehát az lehetett a könyöke, vagy lába. De alapjában véve még mindig nagyobb területen nyom, tehát az a feneke, feje, háta lehet, szerintem. Ilyenkor úgy meg tud feszülni, hogy el kell masszíroznom. Tegnap már Csongi is masszírozta az egyik ilyen alkalommal. Bár néha nincs hatása, mintha még élvezné is Bende, hogy simizzük, de általában elficánkol onnan a területről. Szóval jól érzi magát a kis drága.


Még régebben írtam, hogy viszketett a testem és nem tudtam mire vélni a dolgot. Nagyon úgy néz ki, hogy az Aloe veras testápolótól viszkettem, mert most, hogy a Szentkirályit használom, semmi ingert nem érzek, hogy vakaródznom kellene. Érdekes, hogy a Baba testápolót nem bírom, na mindegy. Még hétfőn délután leepiláltam a lábamat is, gondoltam, most még odaférek a pocimtól, és így egy ideig nem kell ezzel sem foglalkoznom. Mivel a kis szőrtüszőim előzőleg begyulladtak és még a testápolótól is viszkettem, igencsak szétmartam a lábam. De mostmár javulást észlelek, már csak egy kis napocskára kellene kitenni, hogy színe is legyen és lassan, ha már bejön a jó idő, akkor a halásznacit is tudnám használni. Bár az is lehet, hogy megvárjuk a balatoni kirándulást és ha jó idő lesz, akkor majd ott süttettem magam. És nagyon remélem, hogy jó időnk lesz, mert még meg szeretnék mártózni a vízben is, így pocaklakóstól…. Legyen majd mit mesélni ennek a kis lurkónak!


Ma megint korán reggel sikerült kikelni az ágyból és hát esőre ébredtem. Egy kicsit gondolkodóba ejtett, hogy mivel menjek úszni, mert nem akartam elázni. De végül a gyaloglás mellett döntöttem, végülis csak szemerkélt. Az úszás ma nem ment annyira jól, így csak 1000 métert úsztam, ráadásul az utolsó öt percben már hárman voltunk egy pályán. Ma nagyon sokan voltak. Először egy srác állt be hozzám, de elég érdekesen úszott, meg még lassan is. Mire megszoktam, már jött a harmadik személy és hát ő meg gyorsabb volt nálam és csak kerülgettük egymást. Szóval inkább kiszálltam 1000 méternél. Aztán elmentem borsófőzit venni az ebédhez és úgy döntöttem, hogy gyalog jövök haza is. Nem volt rossz döntés, de a délután folyamán mostmár pihenni fogok, mert a lábam megfájdult. Az idő jó volt, kellemesen hűvös, nem esett semmi, úgyhogy szép komótosan jöttem haza. Még elkészítettem a sült kolbászt az ebédhez és jött is Csongi. Most pedig nézek ismét valami dvd-t és szórakoztatom magam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése