Összes oldalmegjelenítés

2009. május 15., péntek

Orvosi felülvizsgálat

Mostanában olyan jól éreztem magam hátügyileg, hogy el is felejtettem írni, erre most, hogy megint megfájdult, egyből eszembe is jutott. Szóval az elmúlt napokban nem fájt a hátam, aludni is jól bírtam, bár már észrevettem, hogy nem annyira kényelmes a hasonalvás, így kipárnázom a pocim és oldalfekvésben alszok. Aztán tegnap ebédre úgy bekajáltam, hogy meg is fájdult a hátam, ami egész estig tartott. Nem volt sehogy sem jó. Éhes sem voltam este, de azért ettem egy almát. Most megint megfogadtam, hogy odafigyelek, hogy mit eszek és estére már csak lightos kaját készítek. Ja, és el ne felejtsem, hogy ilyenkor (meg amikor kérem) kapok hátmasszázst a férjemtől, ami nagyon-de nagyon jól esik.


Ma meg volt az orvosi felülvizsgálat a háziorvosnál, kilencre kellett mennem, várnom kellett egy kicsit, majd engem hívtak be először. Kérdezte a főorvosnő, hogy hogy érzem magam? Mondtam, hogy jól, főleg, hogy most lehűlt a levegő. És ennyi. Megkaptam a táppénzes papírt is, így jövőhéten nem kell ezért mennem, meg Csonginak is írattam fel gyógyszert. Még reggel elindítottam a kenyérsütőt, de ma nem lett valami jó a kenyerünk. Általában egy recept alapján sütök és érdekes módon mindig változik a formája és állaga a kenyérnek. Mindenesetre meleg kenyeret ettünk, bár egy kicsit sűrű volt a tésztája. Volt hozzá felvágott, szalámi, paradicsom, paprika, retek, szóval hideg élelmet vittünk be a szervezetbe (kivéve a friss kenyér, mert az mégis csak meleg volt). Délelőtt még egy filmet is megnéztem az HBO-n, ebéd után meg olvasgattam egy picit, meg be is aludtam. Most keltem fel és úgy érzem magam, mint a mosott … Holnap pedig megint gokartozás van betervezve, amiből már megint kimaradok. Vasárnap pedig Timiék horgászni mennek és meglátogatjuk mi is őket.


Bende Bogyó mostanában (mint írtam) „máshogy” jelentkezik be. Reggel is arra ébredtem, hogy oldalt fekszem és iszonyatosan elkezd dörömbölni, vagyis inkább nem hagy aludni tovább. Mindenesetre egy jó pont, hogy az éjszaka folyamán még nem érzem, hogy mocorogna, remélhetőleg ő is akkor pihen. Napközben is itt volt már párszor, néha próbálom kifigyelni, hogy mikor van fent, de hát még semmi rendszerességet sem találtam a ficánkolásában. Szóval apró kis rúgásokkal jelzi, hogy fent van. Apró kis rúgások… néha azért nem is olyan aprók ezek a rúgások. És hirtelen jönnek. Ma ebéd közben még nyugi volt, aztán Csongi megsimizte a pocim és ahogy elindult vissza dolgozni, érzem, hogy Bende is fent van. Az apja simizésére azért csak felébredt.


 


Kerestem a vadkakaóról is egy képet, hogy megmutassam nektek. Ezt a szülinapomra kaptam, még januárban. Lehet, hogy egy évet kellett volna várni, hiszen most télen fűtenünk kell a lakást Bogyó miatt, így a virág is biztos jobban érezte volna magát!



A meleget szereti (22 fok fölöttit), de hát télen nem volt néha melegebb a 20,5 foknál, így igencsak megritkult a drágám.




De mostanság elkezdett nőni és terebélyesedni, annak ellenére, hogy az egyik szára kezd elszáradni. Még nem tudom, hogy lehetne orvosolni, vagyis kiszedni az elhalt szárat, mert hát össze van fonva. Meg azért tudni kell, hogy mostanában megint 23 fok körül van a lakásban. Még így is, hogy lehűlt a levegő odakint. Szóval a képek alapján látszik a hanyatlása és a fejlődésnek indulása is! Most ilyen, de napról napra látom, hogy hozza az új leveleket:


 


 Legközelebb a mikulás virágról is hozok egy "átalakuló" képet.

2 megjegyzés:

  1. Kösz, hogy tettél fel képet. Nem tudtam, hogy ennek a növénynek vadkakao a neve. Okosabb lettem:-)

    VálaszTörlés
  2. Hát magyarosítva írtam ki a nevét, egyébként pachira aquatica. Meglátjuk, hogy bírja itt nálunk, majd később is hozok még róla képet!

    VálaszTörlés