Összes oldalmegjelenítés

2009. május 27., szerda

Még 59 nap

Nagyon furcsa, ahogy csökken a számláló és közeledünk a szülés időpontjához. Bár valahogy úgy érzem még mindig, hogy július elején meg fog születni ez a kis lurkó, a kiírás előtt 2-3 héttel. Aztán meglátjuk, hogy az anyai megérzés bejön-e, vagy sem. A baba neménél bejött, legalábbis úgy néz ki, hiszen ha kibújik, meglátjuk, hogy valóban bejött-e az anyai megérzés ezen része. Meg akkor már az is kiderül, hogy a hamarabbi szülés része bejött-e. De ehhez még van egy kis időm, pár hetem. A tegnapi nap végül pihenéssel telt el. Délután egy órát aludtam, végül nem is indítottam el a dvd-t, mert úgyis bealudtam volna, helyette átmentem a hálóba és figyeltem a babánkat. Szegénykém megint csuklott, amit fel is vettem. Bár visszajátszva épp, hogy látszik az ütemes rángatózás. Remélem nem sűrűn jön rá a csuklás, biztos nem jó érzés. Aztán pihentünk ugye, de egy óra múlva már arra ébredtem, hogy nyomja a hólyagom és hát menni kell a mosdóba. Meg egy autó a ház előtt járatta a motort, úgyhogy már az is zavart. A mosdóba menetelnél néha elmosolyodom, hogy ezért kell wc-re mennem, mert néha tényleg csak pár cseppről van szó, de úgy tudja nyomni, hogy szinte azt érzem, hogy helyben bepisilek. Még jó, hogy éjszakánként csak egyszer járok még ki, bár ne kiabáljam el.


Ma hajnalban arra lettem figyelmes, hogy már fél ötkor pirkad, majdnem nem sikerült visszaaludnom, de aztán mégis aludtunk még fél hétig. Bende is beköszönt, ahogy ébredeztem, nagyon bírom, ahogy mocorog, most a lábával motoszkált, mert a bordáim alatt éreztem. Mivel tegnap este is csuklott, így mostmár tuti, hogy a buksija lent van, úgyhogy mostmár meg tudom különböztetni, hogy kb. mikor milyét dugja ki. Bár, amikor a nagyobb „alkatrészek” kerülnek elő, akkor vagyok gondba, mert nem tudom , hogy az a hasa, vagy a háta, vagy esetleg a popsija. Holnap kiderül, hogy hogy fekszik, így tudok majd tippelni.


A mai napra tervezett babalátogatást lefújta az ismerősöm, így a mai programom törlődött. Előrébb hoztam a takarítást, mert már megint esedékes. Na, nem az a nagytakarítás, csak portörlés, vízkőtlenítés, porszívózás, felmosás. Már a porcicák megint beköltöztek hozzánk és ha szombaton hazamegyünk, akkor legalább nem úgy hagyjuk itthon a lakást, hogy minden csupa kosz. Ki is fáradtam rendesen, egyszer-kétszer éreztem, hogy Bogyó is dolgozok, akkor egy kicsit pihentem, aztán folytattam tovább. Ebéd után meg letusoltam és jöhetett a pihenés. Persze sikerült egy kicsit elszundítanom, de hát amilyen műsorok mennek a tv-ben, nem is csodálom. Egy jó dolog van, hogy a levegő lehűlt, olyan jó, kis kellemes, nem az a dögmeleg. Ezt már szeretem. Remélem holnapra is megmarad, aztán lassan visszatér a jó idő és a Balatonon nagyon kellemes lesz. De erről majd másfél hét múlva. Most pedig pihi ismét…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése