Összes oldalmegjelenítés

2009. május 7., csütörtök

Névnap ismét

Hát amikor még a fiú neveket nézegettük, valamikor 2003-ban és nekem már volt egy utónévkönyvem (1996-os kiadás), akkor egy napot tüntettek fel a Bendegúz névnapnak, mégpedig az október 10-ét. Pontosan így szól az elemzés: „Attila hun uralkodó atyjának magyar krónikás hagyományok szerinti neve. A Kézainál olvasható Bendacuz forma Jordanes Mundzucus nevének hibás olvasata. Becézés: Benci, Bencsi, Bende, Bendi. Névnap: okt. 10.” Mostanra pedig a naptárak inkább a május 7-ét tüntetik fel, illetve az interneten is ezt a két dátumot olvasom. Na, de majd kiderül, hogy mikor is kerüljön sor a névnapi köszöntőre. Egyébként most veszem észre, hogy van Bende név is, neki ápr. 16-án van a névnapja (Csongoré is). De nincs mese, ha már évek óta megvan a választásunk, marad Bendegúz a kis gézengúz. És köszönöm pocaklakó nevében a névnapi sms-ket!


 


A tegnapi napról: délután még egy kicsit neteztem, majd háromkor találkozóm volt egy kismama ismerősömmel. Mivel el volt borulva az ég, fel voltam rá készülve, hogy elázok. Ehhez képest olyan jó volt felgyalogolni, hogy haza is gyalog jöttem. Mondjuk a köztes időt a Malom centerben ülve töltöttem, mivel ott találkoztam Erikával. Beszélgettünk, többnyire kismamás dolgokról, tapasztalatokról. Aztán hat előtt elindultam haza és mivel még mindig kellemesen hűvös volt, hát gyalog indultam el. Mire hazaértem elkezdett szemerkélni az eső, de nem volt vészes. Este pedig megint aktívan bejelentkezett Bogyó. Egyszer majdnem "kirúgta a ház oldalát", meg ismét jöttek a hullámzások is...


 


Úszás: már nem is számolom, hogy mennyinél tartok, bár hamarosan lejár az első 10 alkalmas bérletem, úgyhogy nemsokára válthatom ki a következőt és remélem nem leszek fáradt az úszáshoz. Mondjuk ahhoz nem, mert amikor már a vízbe vagyok, akkor nagyon jó, csak a felfele vezető gyalogút fáraszt ki, meg a rucik átvétele. Ma is megvolt az 1250 méter, most erre álltam be. Az első és utolsó 250 métert csak mellúszással úszom, a többibe variálom. Mondjuk az első 100-150 méterig nem olyan jó, de utána már élvezet az úszás. Bende is bejelentkezett megint, most többször éreztem, hogy megfeszül a pocakomon, olyankor kénytelen vagyok egy kicsit megsimizni, így egy kézzel „kalimpálok”, de akkor legalább elengedi ő is magát. Amúgy én voltam az első, így a számomra legszimpatikusabb pályát választottam. És végig egyedül voltam, tehát nem kellett osztozkodnom senkivel. Ezután elsétáltam a könyvelőhöz, illetve kettő bababoltba. Úgyhogy ma is megvolt a túrám. Haza már busszal jöttem. Nemrég ebédeltünk, még van pár dolgom, aztán megyünk pár ismerőshöz délután, úgyhogy ez a nap is el fog telni, úgy érzem…

2 megjegyzés:

  1. ügyes vagy az úszással, le a kalappal előttetek! :) hihetetlenül fogynak a napok, jó itt nosztalgiáznom. :)) nemsokára érted izgulhatunk, hipp hopp itt lesz július. :) Puszi

    VálaszTörlés
  2. Hát nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar eltelik ez az idő...

    VálaszTörlés