Összes oldalmegjelenítés

2009. május 28., csütörtök

Előkészület a hosszú útra

Tudom, még csak csütörtök van, de hát én már ilyenkor készülődök haza. Aztán most annál inkább is készülök, mert dupla útra megyünk. Ilyenkor már válogatom a rucikat és mivel nem olyan sok felsőm és nacim van, ezért be kell osszam, hogy minden napra jusson. Hú, mi lesz majd, ha már Bogyóval megyünk haza, napi 5 bodyval számoljak majd? Na, de ez még odébb van, meg eleinte nem igazán fogunk hazajárni. Szóval már volt két nagymosás, de még hátravan egy és remélem ebbe az időbe is megszáradnak a rucik. Mivel szombat reggel indulunk haza, jövőhét szerdán jövünk vissza és már csütörtökön indulunk is a Balcsira, így nem igazán lesz idő a mosásra, vagy legalábbis nem biztos, hogy megszáradnak a rucik, mire indulnánk a tóhoz. Ráadásul nekem azon a napon még vérvételre is kell mennem, Csonginak meg az okmányirodába az új jogsiért. De majd próbálok úgy pakolászni, hogy jó legyen és legyen elegendő göncünk…


Ma is megvolt az úszás: kezdődött azzal, hogy nagyon jó kellemes időre ébredtünk. Már egyre jobban alszom éjszaka, úgyhogy a múltkori, az valami nyavalyás nap lehetett. Nem mondom, hogy úgy alszok, mint fél évvel ezelőtt, de azért tudok pihenni. Persze minden fordulásnál felkelek, meg ugye a mosdóba menetelnél is fent vagyok. Szóval még reggel lementem a sarki boltba, mert nem volt itthon péksüti és már nem is akarok sütni a héten. Úgyhogy vettem kiflit, meg zsemlét, azt beosztjuk szombat reggelig. Igaz, hogy kicsivel van több, mint 20 fok, de olyan jó kis kellemes az idő, hogy nem is vittem magammal pulcsit. A felmenetelem megint gyalog volt, nagyon jó volt, végre nem izzadtam le, mire felértem. Viszont ma később kezdtem az úszást, mert így jött ki a szabad pálya. Mikor végeztem, megkérdeztem, hogy két hét múlva hogy érdemes jönni, hogy ne legyünk sokan, így megkaptam a választ erre is. Még azon a héten lesznek iskolások, tehát be kell osztani az időt.  Van még 7 alkalom az úszásra a bérletemből. Meg jövőhéten ugye a Balaton is ott van, remélem tudok majd ott is lubickolni. Úszás után meg még volt könyvelő, főzelék hazahozatal, ebéd, aztán posta, majd egy kis pihi.


Este ¾ 7-re voltunk hivatalosak a dokimhoz, már időben ott voltunk, mert fél hétre odaértünk. De én inkább szeretek mindenhol időben ott lenni, mint én rám kelljen várni. Egy nőci volt előttünk, úgyhogy nem is voltunk csúszásba, szóval hét előtt be is jutottunk. Kikérdeztem a Balatonról, nem igazán javasolja az úszkálást. Ha ilyen idő lesz, akkor tuti nem is fog hiányozni, de ha nagyon meleg, akkor nem tudom, hogy fogom kibírni. Na, de még van egy hetünk… Kérdeztem a feszítő érzésről is, valószínűleg akkor nyomja ki magát Bogyó. Illetve ma délután erős feszítő-nyomó érzést éreztem a jobb cicim alatt. Na, ezt uh-n megnézte és hát mondta, hogy mindkét lábával ott nyomja a májam és azt érzem. Ez volt az első olyan érzés, amit nem tudtam hova tenni, de mostmár akkor tudom. Még olyat nem éreztem, hogy a bordáim között lenne, remélem nem is lesz olyan. Egyébként a buksija még mindig be van fordulva, úgyhogy lent van a feje, fent a lába. Megint megmutatta, milye van, mondta is Csonginak, hogy nézze, itt a heréje. Illetve ránéztünk a vese-medence tágulatra is. Sajnos nem változott semmit, de egyelőre nincs ok az aggodalomra, három hét múlva megyek kontrollra a kórházba, meg utána a dokimhoz. Mondjuk ha nagyobb lesz ez a tágulat, akkor hamarabb megszületik Bogyó, bár remélem 37 hétnél hamarabb nem kell, hogy megszülessen, de ez 3 hét múlva kiderül. Azért én bízok benne, hogy már nem növekszik ez a tágulat és ha megszületik, akkor meg kinövi, de ez a jövő zenéje. Megnézte a méhszájamat is, zárt, tehát emiatt sem kell, aggódjak. Illetve a kb. becsült súlya most 1900 gramm. Hát igen, gyarapszunk, gyarapszunk, lassan két kiló. Még egy fagyira felmentünk a Malomba, aztán jöttünk haza és akkor most jöhet az esti mozizás…

2 megjegyzés:

  1. Hú, mekkora már a kuckója Beninek! :))) Nem fogtok megsülni Balatonon, úgy, hogy a fürdőrucit akár otthon is hagyhatod! :DDDD Jó pihenést kívánok nektek! :))

    VálaszTörlés
  2. húha, növöget a lurkód , már majdnem 2 kg körül jár. :)) Ne aggódj, minden rendben lesz Bendével, nem lesz gond a veséjével sem!!! Jó pihenést nektek!! puszi

    VálaszTörlés