Összes oldalmegjelenítés

2009. június 3., szerda

Megjöttünk

Hazaérkeztünk a szülőktől, de holnap ebéd után már indulunk is a Balatonra. Elég mozgalmas volt ez a pár nap. Volt pünkösdi fesztivál, ahol rózsalakodalom volt és Csongi kisöccse szórta a rózsaszirmokat az ifjú pár előtt. Illetve voltak programok, meg tűzijáték. Az idő sem volt olyan rossz, bár már a tavaszi kabát nem jön rám és néha azért elviseltem volna. Na, mindegy, végülis nem volt dögmeleg. Vasárnap az otthoni barátokkal sütöttünk egy kis szalonnát, grill-kolbászt, meg beszélgettünk. Ez is jól telt, bár itt se volt olyan gatyarohasztó meleg. Mivel a hazafelé vezető úton kiderült, hogy lyukas az autón a fékcső, így azt is ki kellett cserélni, tehát Csonginak még autószerelés is volt ezeken a napokon. Ma pedig időben jöttünk már haza, mert észrevettem, hogy dagad a lábam és hát nem igazán jó előjel, így 7 héttel a szülés előtt. Beszéltem telefonon a védőnővel, ő berendelt, így el kellett időben indulnunk, hogy a rendelési időre odaérjünk a tanácsadóba. Hála, nem olyan vészes a dagadás, egyelőre csak pihennem kell, meg felpockolni, meg hideg vizes borogatást tenni rá, meg egy kis masszázs, meg figyelnem kell, hogy ne dagadjon tovább. Anyukám készített nekem sótlan rakott krumplit, meg sótlan és mézes borsó levest, majd azt eszem, aztán meg jövőhéttől kitalálom, hogy hogy kerüljem el a sót az étkezésből, meg az édeset is, mert ugye azt se nagyon lehet túlzásba vinnem.


Bende Bogyónak már egyre kisebb a helye, így mostmár máshogy érzem a mozgolódásait. Többnyire a lábát szoktam érezni, amikor a gyomrom és a májam fele mocorog. Van olyan, amikor egyáltalán nem kellemes, mikor a gyomromnál van, de azért kibírható. Hát a hétvégén voltak olyan napok, amikor nagyon bekajáltam, de azért kellemesen csalódtam, hogy tudtam aludni rendesen anyáéknál. Ja és névnapomra kaptam szoptatós párnát, igaz, még nem tudtam rendesen aludni „vele”, de a tudat, hogy van, biztos azért aludtam olyan jót. Lehet vele hason aludni, csak egy kicsit kényelmetlen, de legalább nem nyomódik a pocim. Szóval Bende is be-bejelentkezik, ma éjszaka amikor kimentem a mosdóba, akkor is ficánkolt, nem igazán engedett visszaaludni, de aztán csak sikerült elszenderedni.


Most nagymosást tartok, hogy holnapra legyen megint cuccunk, amit vihetünk a Balatonra. Mivel szép időnk van, remélem meg is szárad rendesen. Reggel pedig megyek vérvételre, illetve Csongival megyünk az okmányirodába. Aztán meg legközelebb vasárnap leszünk itthon, úgyhogy vagy még aznap jelentkezem, vagy hétfőn, úszás után…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése