Összes oldalmegjelenítés

2009. június 9., kedd

Kedd virradóra

A tegnapi „gép-terepátadás” után még előkészültem a kalács-sütéshez, meg összeszedtem a megszáradt rucikat, majd lefeküdtem pihenni. Mivel napközben is görcsölgettem, így jobban megfigyeltem ezeket a hasgörcsöket. Rámjött a menstruációs görcs, amit még nem tudok hova tenni, mert jósló fájásnak még korai lenne. Szerintem a méhem igazodik, meg a medencém tágulhat, de tény, hogy már rég éreztem ezt az érzést és nem is akarnám nagyon érezni. Én mindig is görcsöltem, ha nem szedtem fogamzásgátlót, tehát elvileg a szülésre is tudok készülni, bár tudom, hogy az nagyobb fájdalom lesz. Ma reggel is elkezdett fájni a pocim, úgyhogy figyelem megint egész nap. Egyébként este kértem egy frissítő masszázst a hátamra és bokámra, így a szopipárnára hason feküdtem. Aztán olyan jól esett a masszázs, hogy úgy is maradtam, gondoltam elalszok majd abba a pózba. De Bende is beleszólt és néha úgy megfeszült a hasfalamra, hogy kénytelen voltam pozitúrát változtatni, így oldalra feküdtem. Az első pár óra (talán 3-4) alatt olyan jókat tudok aludni, aztán viszont az éjszakai mosdóba menetel után meg nem sikerül visszapihennem. Ez már két napja így van, ráadásul a hátam is megfájdult megint, úgyhogy csak forgolódtam, mert sehogy sem volt jó. Most megint ott tartok, hogy már nagyon várom, hogy megszülessen ez a kis Bogyó, pedig biztos lesz még ennél rosszabb éjszakám is….



Tegnap napközben mértem a vérnyomásom, a legmagasabb is 140/75 volt, ennek örülök, mert akkor nem előjele a toxémiának a lábdagadásom. Ma reggel normális volt az értékem, még a pulzusom is „lement” 83-ra, szóval egy kis nyugival indultam a napnak. Megint jó pár adag ruci vár mosásra, az ablakpucolást még mindig hanyagolom, lehet, hogy hétvégére hagyom, így a függönyt nem nekem kell majd leszednem és visszatennem. Bár az esőt is mondják, meg meghívásunk is van a vajdasági rokonokhoz, de majd pénteken kiderül, hogy hogy állunk lábdagadással és pocak-görccsel. Addig meg pihenek és pihenek. Mondjuk, holnap menni szeretnék úszni, de valószínűleg a gyaloglás részét kihagyom, úgyhogy buszozni fogok. Viszont a „sport” meg már hiányzik, mégsem feküdhetek itt egész álló nap? De azért kímélnem kell magam, szóval oldjam meg. Most épp a pelusok száradnak és most van mosásban a takaró és törölköző szett, illetve nekiláttam és kiválogattam méretre a bodykat, rucikat. A nagyokat elteszem, majd amikor szükség lesz rá, akkor mosom, így maradnak az újszülött és 0-3 hós rucik mosása. Anyukám megjegyezte a múltkor, hogy egy egész bölcsödei göncünk van már, de most, hogy szétválogattam őket, nem is olyan sok a kezdő készlet. Mondjuk mindenből van, trikós body, hosszú body, nadrág, csak a kising hiányzik. Ma megyünk vásárolni még este, úgyhogy ma már eldobható pelust is szeretnék venni, meg még egy-két dolgot, ami hiányzik a listáról. Úgyis be kell ruházni ezekre, aztán mivel még mindig olyan érzésem van, hogy hamarabb jön ez a kis Bogyó, hát inkább itthon legyen a cucc….


Ma délelőtt pihenésképpen, hogy egy kicsit a lábamat is pihentessem, megnéztem barátnőmék (Zsu) lagziját, vagyis 2 dvd-ig jutottam. Hát az érzelgős része megvolt a mai napnak, jó visszanézni. Hamarosan megnézem a megmaradt 3 dvd-t is és még az is lehet, hogy a mi lagzinkat is megnézem újra, nosztalgiázok egy kicsit. Bende Bogyó is bugizott az andalító zenére, úgyhogy ő is élvezte a műsort…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése