Összes oldalmegjelenítés

2009. június 29., hétfő

Egy újabb hét kezdete

Tegnap reggel megint kidobott az ágy, így már öt után neteztem egy kicsit. Gondoltam, úgyis álmos leszek rá 1-2 órára és majd visszadőlök szundizni, míg Csongi is alszik. Az idő nagyon kellemes volt, az ablakok tárva nyitva, csak úgy jött be a hűvös. Végül hét előtt visszadőltem én is és nyolcig aludtunk. Egy gyors reggeli után előkészültem az ebéddel, illetve Csongi sütött meggyes-barackos piskótát. Nemsokra rá jöttek apósomék, beszélgettünk, megebédeltünk, majd felnéztünk a főtérre, ahol sörfesztivál volt. Persze alig voltak, a standok közül se lehetett úgy válogatni, mert nem mind volt nyitva. Leültünk egy asztalhoz és egyszercsak elkezdett zuhogni az eső. Egy darabig még ültünk, mivel ernyő volt a fejünk felett, de lassan kezdett beázni, így bementünk egy sátor alá. Végül kb. negyed óra múlva merészkedtünk ki, amikor úgy láttuk, hogy már nem esik. Persze még szemerkélt és el is áztunk, mire a kocsihoz értünk. De jól esett, nem volt olyan hűvös, meg már rég áztunk el nyári záportól. Csongi le akart fényképezni, de végül ez elmaradt. Hazajöttünk egy picit száradtunk, majd a rokonok elindultak haza, mi pedig „lustiztunk” tovább, mivel nem terveztünk délutánra semmit. Reggel még feltakarítottunk, így a lakás is tiszta volt, tehát a délután hátralévő részében már nem estünk neki az ajtók csiszolásának sem.


A mai úszásomat áttettem holnapra, mivel holnap mennem kellene postára, így akkor azt is elintézem. Illetve ma mennem kellett a háziorvoshoz is, ezért inkább nem sűrítettem be a napomat, mert még a víz-gáz szerelőket is várom, akik hamarosan megjönnek. És mivel tegnap amolyan lustizós napom volt, ezért nem jelentkeztem, de ma már itt vagyok.



 


És végül, amit már közölni akartam veletek: a nagy hírhozással kapcsolatban, ha megszületik Bende baba, akkor Csongi fogja közzé tenni a hírt itt a blogon. De van egy "B tervem" is, úgyhogy mindenképpen értesítve lesztek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése