Összes oldalmegjelenítés

2009. június 24., szerda

Ma lustizós napom van

Megvolt az oka, hogy tegnap nem írtam a napomról, csak a babahoroszkóppal jelentkeztem. Még hétfőn este jött ki rajtam valami, ami nem mondható kellemesnek és érzelmileg döntött el. Egyszerűen nem volt jó semmi. Először annak tudtam be, hogy jól bepizzáztam és a hasam csak keményedett, aztán már melegem volt, holott a kinti 17 fokos levegő mellett minden szobában nyitva volt az ablak. Még a ventilátort is bekapcsoltam. A fekvés sem esett jól már sehogy a kanapén, így azt is kinyitottuk, majd úgy fetrengtem tovább. Hányingerem is volt, úgyhogy tényleg minden összejött. Csongi meg csak vigasztalt, meg szeretgetett, a végén már hordónak nevezett, ami végülis jól esett, mert viccesen mondta. Én meg csak bőgtem (nem sírtam, bőgtem). Szóval kijött rajtam valami, amit még a tegnapi napra is áthoztam. Persze az is közrejátszik, hogy tegnap felsétáltam a bankba még reggel, útközben észrevettem, hogy fáj a kezem, mire látom, hogy kétszeresére dagadt. A bankba alig bírtam írni, pedig kellett mit írnom, de hát egy kicsit lassabban haladtam. Majd még kisétáltam a kistescoba, ahova eddig szinte csak kocsival mentem. Rá is jöttem, hogy jó nagy hülye vagyok, hogy gyalog indultam el, de az elején még jólesett. Persze haza már busszal jöttem és egész délután feküdtem, mert el is fáradtam. Illetve most jön ki rajtam, hogy a lábaim már ezt a súlyt nem úgy bírják és igencsak sántikáltam este, amikor ki kellett mennem a mosdóba. Az ágyból felkelés is elég körülményes már, még a lábammal is bicegek, szóval jól nézhettem ki. A kajával mostmár figyelek, nem eszem magam degeszre, bár még mindig nem álltam rá a többször-kevesebbre, de valahogy meg kellene azt is próbálni…És mára beterveztem egy lustizós napot, mondtam Csonginak, hogy nem akarok semmit sem csinálni, csak feküdni és polckolni a kezem, lábam és pihenni és pihenni. Hétvégén festjük le az összes ajtókeretet, hogy egyszerre legyen „büdös” a lakásban, ne naponta kelljen szagolgatnom. Úgyhogy a szombat-vasárnapi program már meg is van. Azért uncsi a semmittevés, néha már nagyon várom, hogy Bende Bogyó is közöttünk legyen, aztán meg lehet, hogy visszasírom én ezeket az időket… Tegnap este megnéztünk két filmet, az egyik a Made In Hungária volt, az elején Bogyó is beindult, de azután csak feszítette a hasfalamat. Naponta többször érzem, hogy mocorog, de már nem olyan intenzíven, vagyis kb. másfél hete már lightosabban ficánkol, úgyhogy mostmár kezd szűkössé válni neki a hely. Meg amikor érzem, már egész nagy felületet bitorol, szóval tényleg elfoglalja a hasamat. Néha jó érzés, de azért vannak olyan pillanatok, amikor már azt sem tudom, hogy hogy feküdjek, mert úgy tud nyomni. Most reggel azt vettem észre, hogy kb. 20 percenként fordulok az egyik oldalamról a másikra, mert egyszerűen már zsibbadok és sehogy sem jó. Szóval itt vagyok a célnál és már minden bajom van…és elméletileg még hátravan egy hónap… hát ez lesz a legnehezebb, már látom. Egyébként ma is néztem egy filmet, de nem volt valami jó, annyit értek el vele, hogy a pitét megkívántam, vagy valami édeset (meg még Bambi barátnőm is rásegített, mert ő is a finom csokiról blogolt), de végül egy almát ettem, meg egy paradicsomot. Holnap korán reggel megint megyek úszni, lassan ezt is letudom…. És majd jövök utána…

1 megjegyzés:

  1. megnyugtatlak, valóban vissza fogod sírni még ezt az időt, én már 2 hónapja nem néztem meg egy filmet sem... :))) de pikk pakk eltelik ez a pár hét és megismerheted a pocaklakódat, aki mindenért kárpótol majd! A rossz kedved tuti az esős idő miatt van, minket is megvisel....ja, és édesség helyett alma?? :))) hát engem nem elégítene ki, az tuti!! :D puszi

    VálaszTörlés