Összes oldalmegjelenítés

2009. június 30., kedd

Keddi úszás

Tegnap délután már megint olyan zuhé esett, hogy a villámlás és dörgésnél szabályosan féltem. Elég éles hangja volt, még Bende is felkelt. És mivel itt napközben gyakorlatoznak a repülősök, épp azon gondolkoztam, hogy azt hamar meg fogja szokni ez a kis ficánka, de majd mi lesz ezekkel a viharokkal? Na, mindegy, mocorgott, aztán én simiztem. Ja, és ami épp megszáradt párna az erkélyen lévő relax-fotelen, az most megint csurom vizes, no meg a relax-fotel is. Hátha jönnek majd a melegebb idők és megszárad, bár én nagyon örülök ennek a hűvösnek, így jobban elviselhetőbb a várandósság (ami így a végére valljuk be, már tényleg terhesség). Végül a víz-gáz szerelők lemondták a tegnapi napot és majd holnap reggel jönnek. Már készülök, hogy mi legyen az ebéd, remélem hamar végeznek és akkor tudok levest készíteni, mire Csongi is hazaér… Este végül megint felmentünk a sörfesztiválra, mert az emberem munkatársai fent voltak. Igaz, nem voltunk sokáig, meg én attól tartottam, hogy majd a nagy zuhé után minden vizes lesz, de kellemesen jó idő volt, úgyhogy nem bántam meg, hogy felmentünk. Éjszaka viszont annál rosszabb volt. A mosdóba mostanában már 3* járok ki, ebből két alkalommal, amikor visszafeküdtem elég rosszul éreztem magam, mert rámjött a menstruációs görcs és nem tudtam hova tenni. Feküdni már sehogy sem volt jó, inkább csak összegörnyedtem. Most nem tudom, hogy ezek már a jóslók, vagy csak igazodik a méhem, de belegondoltam, hogy nem is a szüléstől félek, hanem inkább a vajúdástól. Ha ilyen fájdalmaim lesznek (meg még ennél fájdalmasabbak) és ezt kell érezni akár órákon át, hát, akkor már nagyon túl lennék az egészen. Mindenesetre egy vigasztal, hogy elméletileg már egy hónap múlva anyuka leszek, hacsak nem akar bent maradni Bogyó a pocakban tovább is, bár remélem, hogy nem. Szóval az éjszaka után elég fáradtan ébredtem, de mivel az úszás már meg volt beszélve egy kismama társammal, így muszáj volt kelnem. Nem tudom, hogy mennyit úsztunk, mert végig beszélgettük, de kb. ¾ órát biztos vízben voltunk. Hála eddig nem éreztem a görcsöket, tehát most várom az éjszakát, hogy vajon folytatódik-e? Egyébként meg még úgy néz ki, hogy csütörtökön megyek úszni, de az lesz az utolsó. Mondjuk még meglátom, hogy milyen reggelre ébredek majd és akkor eldől, hogy megyek-e, vagy sem. Ma délután vendégeket vártam, egy régi ismerősünk elhozta az unokahúgait, az egyiket már ismerem, kisiskolás, de a kistesóját még nem láttam, aki kiscsoportos az oviba. Sikerült feloldódniuk a lányoknak, fodrászkodtak rajtam, meg beszélgettünk…


Bende Bogyót folyamatosan érzem, van amikor kevesebbszer, de általában azért minden órában bejelentkezik, akár úgy, hogy csak megfordul. Még mindig lightosan mocorog, tehát már a helye szűkös, bár még tudna nőni a pocim, azért örülök, hogy csak ekkora. Számításaim szerint mostmár 3 kiló feletti, hosszra meg nem tudom, az majd szüléskor derül ki. Remélem ő is jól érzi bent magát és kint is élvezni fogja az életet. És hogy hamarosan meg is ismerhetjük egymást. Holnap már július, a mi hónapunk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése