Összes oldalmegjelenítés

2009. június 10., szerda

Szerdai úszás

Tegnap este kimentünk egy hiperbe és bevásároltunk. Vettünk még pár dolgot, ami fel volt írva a listára, hogy majd szükség lesz rá, pl. eldobható pelus, cumisüveg, üvegmosó, popsitörlő. Illetve a háztartásba is kellett egy-s-mást venni, hogy legyen készleten. Még hiányzik pár dolog, de a cuccok 90%-a megvan. Tegnap, ahogy szétválogattam a Bende rucikat, rájöttem, hogy egy méretből egyetlen egy darabom sincs, az pedig a 6-9 hónapos kor. Úgyhogy remélem, mire fél éves lesz, lesznek göncei ennek a Bogyónak. Amúgy az újszülött méretű ruci már tiszta, a 0-3 hónapos korig most szárad, szóval haladunk-haladunk. Már pakoltam félre „hazajövős” cuccokat is, mindenfélét, mert ugye még nem tudom, hogy milyen idő lesz. Csonginak csak ki kell választania és már hozhatja is a kórházba. Ma nézni akartam kiskádat a 100Ft-osba, de elfelejtettem, helyette bementem a DM-be és a Rossmannba és vettem még pár cuccot.


Tegnap este vettünk egy görögdinnyét és ahhoz képest, hogy azt hittük, nem lesz jó ízű, még íze is volt, így bevágtuk a felét. Na, ez volt a vesztem nekem éjszaka. Mivel kb. este 10-kor ettem meg a negyed dinnyét és hát amúgy is mennem kell éjszakánként a mosdóba, hát most is így volt, annyi különbséggel, hogy az egyszeri felkelés kb. ötre sikeredett. Mondanom sem kell, hogy milyen jót aludtam. Este 11-kor feküdtem és reggel hatkor már a gép előtt ültem. Ma amúgy is kelni akartam, mert az úszást beterveztem. Mivel a sport fürdőrucim már elég szűken jön rám, beszereztem egy másikat, amolyan kismamás, szóval nem akarom sokszor felvenni, de a második gyerkőccel is jól jön majd, pláne, ha akkor is tudok majd úszni járni. Vagy akár babaúszásnál, ha majd egyszer sikerül beíratni Bogyót ilyenre. Szóval az úszás a mai napra letudva, úsztam 1000 métert, de ki is fáradtam, csak nem voltam már másfél hete. Viszont megnéztem a kiírást és pénteken megyek legközelebb, már 7:30-től szabad lesz 5 pálya, úgyhogy nem várok 9-ig, hogy úszhassak. A lábamnak is jót tett, most még nem dagadt annyira, úgyhogy biztos segített rajtam. A vérnyomásom ebéd előtt 99/56 volt, a pulzus hozzá 106, szóval ez se vészes. A hasam ma még nem görcsölt, csak Bendét érzem néha megfeszülni, tehát minden o.k. Viszont az éjszakai nem alvás és az úszás azt eredményezte, hogy ebéd után elálmosodtam, így elkezdtem a lagzis dvd-t folytatni, gondoltam, ha nem bírom, akkor majd alszok egy picit. De megnéztem a kimaradt dvd-t és egy másik lagzis dvd-t is (nem bírtam elaludni, olyan jó volt nosztalgiázni és nézni a lagzikat). Az ok (a két lagzi megnézése), hogy mindkettő egy helyen volt, ráadásul egy videós is vette fel, és ami még megegyezett: mindkettő lagziban ugyanabban a nadrágban voltam. Mondjuk a hajam az egyik helyen még hosszú volt, a másikon meg már rövid, de alapjában véve egyforma voltam (kg-ra értem). Bezzeg, ha most mennénk valahova lakodalomba, biztos nem táncolnék annyit, mint ezen a két lagzin. Ja, és a kettő között volt a mi lakodalmunk is. Erre is szánni szeretnék majd időt, hogy megnézzem.


Mivel éhes voltam egy kis nasira, így sütöttem túrós muffint, ami persze kinézetre nem lett a legjobb, de azért ízre nem rossz. Most hűltek ki, így már bevágtam párat, de mára befejeztem a nassolást, dinnyét meg már nem akarok enni, mert szerintem ma hamarabb fekszem le - ha már nem sikerült délután elszenderednem - és nem akarok úgy járni, mint tegnap éjszaka. Most pedig nézem a tényeket, utána pedig keresek valami jó műsort....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése