Összes oldalmegjelenítés

2009. június 22., hétfő

Úszás és egy újabb hét kezdete

A tegnapi pihenő is megvolt, én még az esti filmet sem tudtam végignézni, így viszonylag korán lefeküdtem és tízkor már aludtam is. Az éjszaka folyamán már kétszer voltam mosdóba, de sikerült visszapihennem, végül hatkor keltem. Mondjuk ekkor már forgolódtam rendesen, mert sehogy sem volt jó, a forgóim zsibbadtak, a hátamon nem volt jó, úgyhogy inkább kiszálltam az ágyból. Amúgy is időben akartam indulni úszni, úgyhogy a reggelit is nyugodtan el tudtam fogyasztani. Mivel szakadt az eső, így felvettem a siófoki kirándulás alkalmával beszerzett poncsó-esőkabátot, ami meg is védett az elázástól, kivéve a lábamat, mert hát az vizes lett. A gyaloglás nem esett annyira jól, de azért ha már elindultam, hát fel is mentem. Az időnek nagyon örültem, mert nem melegedtem ki, a cipőt viszont épp, hogy fel tudtam venni, mert hát egy kicsit dagadtak mostanában a lábaim, de szandiba meg mégse mehettem. Az úszás már kezd nem annyira jól esni, legalábbis a bemelegítő 250 méter után éreztem azt, hogy jólesik, ezt máskor már 50 méter után érzem. Na, mindegy, az 1000 métert leúsztam, illetve megyek még csütörtökön és jövőhét hétfőn is, aztán már nem lesz több alkalom. Az öltözés is macerás már, mert kezdek nem férni a pocakomtól és hát amikor próbálom felhúzni a cipőt, szinte nyomom a gyereket és ezt még érzem is… Hazafele már busszal jöttem, bár már nem esett, de semmi kedvem nem volt sétálni. Ebédre pizzát sütöttem. Csongi rendelte, úgyhogy nem volt gond kitalálni, hogy mit tegyek az asztalra. Illetve a maradék darált mákból készítettem mákos muffint is. Az ebéd utáni szieszta is megvolt, be is aludtam egy fél órára, most úgy érzem, hogy kibírom majd estig, de meglátjuk. Igaz, a hátam most megfájdult, lehet, hogy sokat ettem, mert régebben is akkor fájt így. És mostanában nem is éreztem olyan vészesnek ezeket a hátfájásokat, de ez most nem esett jól… A kisszoba ajtaját is lekentem egy sorral, most megy a huzatolás a lakásban. Legalább lehűl itt is a levegő egy kicsit. Folyamatosan érzem most Bende babát, valószínűleg a lehűlés neki is jót tett. Számolom a napi aktivitását is, bár ma az úszás miatt nem éreztem, csak amikor már itthon voltam, azóta már ötször bejelentkezett, hol kevesebb, hol több ideig. Valamikor csak azt érzem, hogy fordul egyet, valamikor meg hogy szambázik… Változó.


Ma Bambi barátném Ben babájáról hoztam egy képet, ezt a bodyt tőlünk kapták. Nagyon helyes benne, imádnivaló…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése