Összes oldalmegjelenítés

2009. június 12., péntek

Végre megint péntek

Persze ma is korán kidobott az ágy, már fél hatkor kukorékoltam. Ahhoz képest, hogy időben menni akartam úszni, végül nem jött össze. Ami nem is lett nagy gond, mert így is volt egy bolt, ahova nem tudtam bejutni, mivel később nyitottak. Szóval reggel, még Csongi aludt én neteztem egy kicsit, majd megreggeliztem. Végül nyolc előtt indultam útnak és persze ott nem kaptam szabad parkolót, ahova szerettem volna állni, így körbeautóztam a főteret (mivel nálunk itt egyirányú a közlekedés a belvárosban) és egy távolabbi helyen álltam meg. Először a postán adtam fel egy levelet, majd leúsztam az 1000 métert. Mostmár csak ennyit úszok, mert ez is kezd kifárasztani, mondjuk jó 35 percig tart, úgyhogy elég is. Tusolás után nyakamba vettem a várost, először a malomba mentem be, ahol még fél 10-kor nem találtam nyitva a bababoltot, úgyhogy ezt kihagytam. Végül eljutottam 3 bababoltba, majd elmentem a kistescoba is, úgyhogy szétnéztem. Hát, 18 ezertől vannak ágyak, van akciós is, ami nem annyira masszív, de megbeszéltük, hogy azt vesszük meg, majd Csongi masszívvá teszi. Vettem egy görögdinnyét is, úgyhogy a vacsorám már megvan… Mivel délre értem haza, így nem igazán sikerült normális kaját az asztalra tenni, de megsütöttem a fagyasztott bagetteket, amik végül el is fogytak. Ebéd után megint áztattam a lábam, meg pedikűröztem, bár nem a legkellemesebb és nem a fájdalomra gondolok, hanem arra, hogy a pocakomtól már nem férek úgy oda. Végül ma még visszamentünk és megvettük a babaágyat, meg kókuszmatracot is hozzá, úgyhogy lehet, hogy estére már össze is lesz szerelve, ha Csongi megérkezik a fociról. De erről majd hozok fényképet. Lassan mindennel készen leszünk, ami nem is baj, mert így legalább nem aggódom feleslegesen. Persze biztos lesznek még apró hiányosságaink, de ezeket majd pótoljuk. És akkor majd jövök a fotóval…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése