Összes oldalmegjelenítés

2009. június 14., vasárnap

A hét utolsó napja és pocakfotó

A tegnapi ledőlésem végül egész sokáig tartott, így a pakolászásból nem sok mindent sikerült elintézem. Végül Csongi befejezte a konyhapultot, mostmár a szerelőket várjuk, hogy összekössék a gázzal és vízzel. Illetve egy-két dolog még finomításra vár, de ez is meglesz idővel. Én még sütöttem egy kis rántott husit, úgyhogy a vacsi is megvolt. Aztán este elmentünk megnézni a Terminátor című filmet. Hát, volt dolby hangzás, Bogyó is bejelentkezett, nem is kevésszer. Még Csongi is érezte, én meg aztán kifejezetten. Biztos hallotta az egész filmet, mert nem sokszor állt le, már kezdtem megsajnálni, aztán már simiztük a hasamat is, szóval remélem nem süketült meg ez a kis dinka. A film nem volt olyan rossz, bár az elején elvesztettem a fonalat, végül azért csak összeállt a kép. Mondjuk a két főszereplő eléggé hasonlított egymásra, így nem tudtam hova tenni őket. Mikor hazaértünk, felhoztuk a pelenkázó-szekrénynek valót, most már be van állítva a helyére. Egy kicsit megfabrikáltuk még, hogy kényelmesebb legyen. Ehhez vettünk már bútorlapot az Obiba, meg voltunk a piacon is. Vettünk sárga- és görögdinnyét, meg meggyet. A sárgadinnyét be is vágtam ebédre. Illetve a gokart-pályára is kinéztünk, mert voltak mocisok, meg gokartoztak is. Bogyó ezt a zajt már megszokta, mert meg se nyikkant. Mondjuk többször voltunk már itt, úgyhogy ismerős is lehetett neki a motorzúgás, meg gokartok hangja. Hoztam pocakfotót, ma reggel készült, 34. hetesen:




és félig szemből is...


 


Hát furcsa, mert én nem is látom ilyen nagynak a pocakom. Oké, néha már tényleg nem bírok lehajolni tőle, de egyébként nem is gondolnám, hogy már ekkora. A mútlkor gondolkodtam azon is, hogy fel kellene találni az oldalt kapcsos bugyit, meg nadrágokat, mert már ezek felhúzása is művészet. De majdcsak kibírom ezt a pár hetet.


Ebéd után sikerült megnézni a MotoGP-t is, amin persze bealudtam. De olyan jól esett… Ezután takarítottunk, meg összerámoltam a babakuckót, de egyelőre nem hozok képet, majd csak ha teljesen készen lesz. Mostmár azért kezd kialakulni a kis lakosztály, bár még hiányzik egy-két dolog. Az ablakpucolás elmaradt, úgyhogy elhalasztjuk jövőhétvégére, legalábbis akkor már meg kell őket pucolni… Most délutánra már nem volt energiám, meg az ajtókon is csiszolni kell egy keveset, így én azután szeretném csak takarítani az ablakokat. De mostmár a konyhán nem igazán kell semmit sem csinálni, úgyhogy festhetjük az ajtókat is. Remélem jövőhétvégén szép időnk lesz hozzá. Holnap elég sűrű napom lesz, vérvétel reggel, majd úszás és egyre megyünk a szülésfelkészítőre is, ahol megnézzük a szülőszobát, úgyhogy lesz miről beszámolnom...


És most akkor jöhet a dinnyevacsora!

2 megjegyzés:

  1. Hát, ez bíz egy görögdinnye. :)))))

    VálaszTörlés
  2. még hogy nem nő a pocid... :))) szép babaháza van Bendének és rohamosan fogynak a napok, nemsokára izgulhatunk! :)

    VálaszTörlés