Összes oldalmegjelenítés

2009. június 16., kedd

Kontroll ultrahang

Tegnap este hétkor már majd leragadt a szemem, így elkezdtem fekve tv-ni és persze bealudtam a Miami Ink-en, pedig azt a műsort szeretem. Végül 10-kor feküdtem és bár reggel ötkor keltem, de még lustiztam hétig. Lehet, hogy az idő is jót tett, mert egy kicsit lehűlt a levegő, ami most, napközben nem igazán jellemző, mert most eléggé fülledt az idő és hát nem igazán csípem ezt az időjárást. Bende Bogyó is alig mocorog, úgyhogy nagyon várom a lehűlést…Az uh-ra autóval mentem, mert be is vásároltam a szomszédos tescoba, meg ebben az időjárásban kész katasztrófa a buszozás és akkor még csak a belvárosba jutottam, még ki is kell gyalogolnom a kórházhoz. Úgyhogy beültem a kocsiba és elautóztam. Az uh-n minden rendben, legalábbis nem nőtt a tágulat, vagyis közepesen nagy, mint négy héttel ezelőtt. De többet majd csütörtökön tudok mondani, amikor a dokim is lát. Azt mondta a szonográfus, hogy nagy baba lesz, kérdem én: hosszra, vagy súlyra, erre ő: a feje lesz nagy, vagyis kerek. Hát nem nyugtatott meg, de erről is kifaggatom majd a dokimat. A méretei rendben, a BPD-je 91 mm (az átlag: 77-91) és erre mondta azt, hogy kerek feje lesz, mert a felső határnál vagyunk. Jelenleg: 2559 gramm a becsült súlya. Ja, és ma eléggé belém nyomta az uh-s fejet, amikor az egyik veséjét vizsgálta. Ilyenkor mindig meglepődök, hogy már egy egész hasfelületet elfoglal ez a kis lurkó, mert hát egész a cicim alattig vizsgált. Még mindig fejvégű, tehát a mozi nem hozta farosra, úgyhogy már nagyon szülésre készen állunk. Mondjuk még mindig ott tartok, hogy várja ki a 37. hetet, mert addig koraszülött, szóval már csak 2,5 hetet kellene kibírni, onnantól bármikor jöhet (még örülnék is neki, ebbe a jó melegbe már úgyis szenvedek), illetve addigra a kis tüdeje is születésre készen áll... Legközelebbi kontroll uh-ra négy hét múlva kell mennem, az lesz az utolsó kórházi uh, hiszen betöltöm a 38 hetet. Illetve megvan az első CTG/NST időpontom, ami júni 29-én lesz, reggel 7:15-kor. Ez a mai nap igencsak lefárasztott, pedig csak egy-két helyen voltam, de egyszerűen nem bírom ezt a meleget, ezt a fülledt meleget. Semmi kedvem semmihez, a ventilátor megy, hűtöm magam, meg pihenek. És a java még csak hátravan. Bár az időjósok mondták az esőt, hát nyoma sincs… De nem is szenvedek tovább, inkább pihenek egy kicsit ebbe a hűs, 25,5 fokos szobában. Holnap majd jövök a védőnő után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése