Összes oldalmegjelenítés

2009. június 21., vasárnap

Pocakfotó

Ma készítettem pocakfotót és nem fehérneműset, hanem rucisat…

Gondoltam, most változtatok, bár sok változás nem történt, hiszen a dinnye még mindig megvan. A hűvös idő miatt fel kellett venni hosszú újjú pólót, amit nem is bánok, mert ezt a felsőt még télen vettem, hogy majd ha nekem nagy pocakom lesz, milyen jó lesz, elférek. Hát még bőven férne pocak, de nekem már nem lesz annyival nagyobb, hogy a póló alja is szépen egyenesbe jöjjön… Meg érdekes módon, akkor nem is gondolkoztam azon, hogy nekem nyáron lesz nagy pocakom, amikor nem is lesz szükség ilyen pólóra. Aztán csak előkerült…
A tegnapi mozi nagyon jó volt, voltak vicces részek, Bende se ijedt meg olyan nagyon, mint a Terminátoron, úgyhogy szépen végig tudtuk nézni, nem ficánkolt annyira. Mire kijöttünk, az eső is eleredt és olyan jó kellemes idő volt, hogy most nagyon örülök neki. Bogyó is elkezdte a ficánkolást, mostmár számolom naponta, hogy hányszor jelentkezik be, tegnap is megvolt a 10 feletti, ma meg már a 7-nél tartunk, szóval nem aggódok. És igaz, amit a hírlevélben írnak, valahogy máshogy mocorog már, gondolom kezd szűkössé válni neki a hely. Reggel olyat levágott, még Csongi is látta. Egyébként ma megint kidobott az ágy, már ötkor átjöttem a nappaliba, hagytam Csongit aludni. Én neteztem, majd amikor éreztem, hogy akkor most még tudnék aludni, hát visszafeküdtem és aludtam. Fél nyolctól, úgy kilencig. Ebédelni felmentünk a malomba, de előtte elmentünk venni baldahin-tartó vasat, meg kiskádat egy bababoltba, úgyhogy mostmár minden megvan Bogyó érkezéséhez. És akkor most így néz ki a babasarok, mindennel együtt. Még egy-két apróság van hátra, de ezek ráérnek… 



Ma már a málnalevél teát is elkezdtem ínni. Mivel ma nem ízesítettem, így nem olyan jóízű, holnap már lehet, hogy egy kis mézet is teszek bele. Holnap pedig a kisszoba ajtaját is elkezdem festeni, illetve azután jöhet a többi is... (nappali, konyha és wc ajtó). Most pedig a vasárnap hátralévő részében pihenünk egy kicsit...

1 megjegyzés: