Összes oldalmegjelenítés

2009. június 8., hétfő

Ismét egy hétfő…

Erre a hétre nem igazán vannak programjaim, így valószínűleg a héten pucolom az ablakokat és a függönyt is kimosom, meg elkezdem Bende Bogyó rucijait és egyéb dolgait is kimosni és vasalni, hogy erre már később ne legyen gondom. Illetve a kórházi cuccomat is összeállítom, szóval készülök lassan a nagy napra. Igaz, van még hátra szűk 7 hetem (47 nap pontosan a kiírásig), de valahogy úgy érzem, hogy ez már nem lesz csak 4 hét. Na, majd látjuk. Inkább legyen meg minden időben, minthogy majd Csongit küldjem ide-oda. Illetve a jövőhetem már be van táblázva, úgyhogy amit ma megtehetek, hát nem halasztom holnapra. Mivel a lábam egy kicsit dagadt volt reggel, így úgy döntöttem, hogy nem megyek sehova, hanem ma pihenek itthon. Persze nem csak pihentem, hiszen nagymosást csináltam, már 3 mosáson túl vagyok, de egyelőre az erkély tele van száradni való rucikkal és már nincs hova teregetnem, szóval kénytelen voltam leállni. Pedig nagyon benne vagyok. Az idő szép, ennek örülök is, meg nem is. Tudom, hogy most kezd el melegedni, és ha egy-két hét múlva mennénk a Balatonra, még fürödhettem is volna, de így nem maradt csak a lábáztatás, mert hideg volt a kb. 18 fokos víz. Na, mindegy, marad itthon a klímás szoba (ventilátor a klímánk), ha már nagyon melegek lesznek.


A mai nap is eltelt, pedig semmit sem csináltam. Nem mondom, hogy jó a semmittevés, de azért néha ilyen is kell. A tv-t nem igazán kapcsoltam be, csak délután, délelőtt meg szörföztem inkább a neten, meg ide-oda rohangáltam a lakásban. A rucik is szépen megszáradtak, szóval holnap folytathatom a nagymosást… Most még jó lenne keleszteni valami kenyér-, vagy kalácsfélét, hogy legyen reggelire. A lábamat is vizes borogattam, le is lapadt egy kicsit, de azért még holnap is pihentetem, így szerdán megyek legközelebb úszni. Meg ha úgy alakul, lehet, hogy csütörtökön is, de majd látom még. Csongi is hazaért, lassan átadom neki is a gépet, bár három óta nem voltam „fent”, mert polckoltam a lábam, meg borogattam. Most viszont szedem össze a rucikat, meg felhúzom a tiszta ágyneműt is, meg aztán nekiállok tésztát összerakni… Lassan olvasgatnom kellene a többi blogot is, de ma nem sok erőm volt hozzá, bár neteztem, de másra orientálódott a figyelmem (erről majd később). És akkor most terepátadás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése