Összes oldalmegjelenítés

2009. június 25., csütörtök

Úszás bónuszként

Hát a mai úszást bónuszként kaptam. Mikor jöttem el, szóltam a nőcinek, hogy nem írták bele a dátumot, erre azt mondja, hogy már nem is fogja. Úgyhogy jövőhéten még van két alkalmam, pedig azt hittem, hogy már hétfőn lesz az utolsó. Na, mindegy, végülis örülök neki, mert nem tunyulok el. Mondjuk néha már nem olyan jó öltözni-vetkőzni, cipőt húzni, de aztán pár hossz után meg kikapcsolok és csak úszok. Legalább az edzés megvan. Egyébként reggel négy után már nem tudok jól aludni, onnantól jönnek a forgolódások 20 percenként, meg hogy elkezdek zsibbadni és már sehogy sem jó. A hátamon nem tudok feküdni, hason meg már meg se próbálom… Bende ilyenkor mindig bejelentkezik, ha már nyomom a hasam (félig hason alvástól), úgyhogy forgolódhatok. Ma délután folyamatosan fent volt és csak hullámzott a pocim tőle, na, meg a csuklást sem hagyta ki. El is felejtettem, hogy nekem holnap még CTG-re is mennem kell, úgyhogy megint kelhetek korán, mert 7:15-re kaptam időpontot. Remélem a dokimat is megtalálom majd, hogy kielemezzük az eredményt. Ma meg valahogy tisztára péntekérzésem volt, nem tudom, miért. Végülis, a reggeli programom után és ebéd előtt sziesztáztam egy kicsit, a szomszéd oviban hangoskodó gyerkőcökre ébredtem. Remélem most estig bírom, legfeljebb majd hajnalban kikelek az ágyból, ha már nagyon kényelmetlen lenne. Az időnk szép lett, nem lett olyan nagyon meleg, de sütött a nap napközben. Mondjuk mostanra meg már beborult és a messzi távolból hallatszódik a dörgés is, meglátjuk, lesz-e eső…


És most ezzel az ikonnal búcsúzom (még egy hónap):


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése