Összes oldalmegjelenítés

2009. június 11., csütörtök

Éjszakai vihar

Remélem Bende Bogyónkra nem hozom a frászt ilyenkor, mert én még mindig „félek” a viharoktól. Pedig a lakásban védve vagyunk, de akkor is. Tegnap este elment Csongi focizni és csak azt vettem észre, hogy villámlik, de rendesen. Még a dörgés sem ért ide, de úgy bevilágított, hogy már alig vártam, hogy itthon legyen a ház ura. Este meg elég fülledt volt a levegő, így a venti is ment éjszaka. Nem mondom, hogy a legjobbat aludtam, de mivel fél nyolckor keltem, így lehet mondani, hogy végülis jót aludtam. Éjszaka két mosdóba menetelre emlékszem, a harmadikra már nem, bár ilyenkor félkómásan, csukott szemmel megyek, szóval az is lehet, hogy háromszor is kint voltam. Azért jobb, hogy nem lefekvés előtt dinnyéztem be, mert hát csak elfogyott a maradék fél dinnye is. Nem tudom, hogy ennek tudható-e be, de a lábam is lelapadt, szóval folyadékot vittem be rendesen a szervezetembe. Mondjuk mára már nincs dinnye, úgyhogy iszom a vizet ezerrel.


Sikerült összeszedni a kimosott rucikat is, ma szortíroztam külön méretre, úgyhogy az első időszakra már tiszták a babarucik. A kórházi pakkot is bepakoltam, mármint Bendéét, az enyém még hiányos, de a hétvégén azt is összeállítjuk. Holnap autóval megyek az úszásra, majd körbejárom a bababoltokat és megnézem a kiságyakat, úgyhogy hétvégén már azt is beállítjuk a helyére. Igaz, a babakocsit meg addig át kell tenni máshova, de hát ez van. A garázsba még nem akarom levinni, úgyhogy a nagyszobába áttoljuk, aztán ha megszületik Bogyó, akkor majd levisszük és csak a mózes része marad fent. Ma áztattam a lábam és megpróbáltam lereszelni az elhalt részeket, hát mivel elsőre próbálkoztam, nem tudom, hogy jól csináltam-e. Mondjuk nem repedezett, de azért van a talpamon bőrkeményedés és néha már fájni is szokott. Holnap majd újra próbálkozom, csak hát kb. egy órát áztattam, aztán már a hasamtól se férek oda rendesen, meg már Bende is a hólyagomon ült, úgyhogy már végezni akartam vele nagyon.


Mostanában igencsak érzelgős vagyok és mindenen elsírom magam. A múltkor az internet kábelbe majdnem felbuktam, aztán megijedtem, meg Csongi is jött vigasztalni és hát eltörött a mécses, ma is egy beszóláson, ami nem volt sértő, csak én vagyok ilyen hülye, hogy elkezdek sírni. Mondjuk hallom, hogy más kismama is volt ilyen korszakba, szóval nem lepődök meg, de azért erősebbnek hittem magam… Na, mindegy, érnek még meglepetések.


Ma még be sem kapcsoltam a tv-t, pedig csak reggel mentem le a kisboltba. Aztán tettem-vettem a lakásba, meg pihentem, meg ebédet készítettem, és nem is hiányzik a tv. Most várom a lehűlést megint, hála elborult egy kicsit, bár a lakásban meleg van (25,5 fok) és a ventivel se tudom lehűteni nagyon, úgyhogy várom nagyon a hideget. Bezzeg meg télen örültem, hogy 21 fokra sikerült felfűteni a lakást… Holnap az úszás, és a babaágy néző körutam után jelentkezem!

1 megjegyzés:

  1. Remélem jo volt az uszàs és a babaàgy dolgot is megnézted. Làtod nem tüntem àm el nagyon! Üdv Nektek, jok legyetek!

    VálaszTörlés