Összes oldalmegjelenítés

2009. június 17., szerda

Utolsó védőnői találkozás a terhesgondozáson

Hát az éjszaka nem igazán aludtam jól, kb. 20 percenként fordulok egyik oldalamról a másikra és azt veszem észre, hogy zsibbadok azon a helyen a csípőmnél, ahol érintkezek az ággyal. Ezt minden egyes fordulásnál érzem, így nem igazán tudom kipihenni magam. Mondjuk, lehet azért sem aludtam olyan jól, mert délután pihentem, így ma már nem is fekszem le, majd csak este. Meglátjuk. Nemrég értem vissza a védőnőtől. Mivel időben ott akartam lenni, így sikerült még rendelési idő előtt leülnöm, de kár is volt ilyen korán menni, mert röpke 40 perc után be is jutottam. Végülis van időm, úgyhogy kivártam. A vizeletem negatív volt, minden teszt jó lett (szóval a cukorértékem is), a súlyom arányosan gyarapodott, a vérnyomásom rendben. Megbeszéltük a későbbieket, mert már nem kell mennem a védőnőhöz, úgyhogy egyszer ő fog kijönni hozzánk, aztán meg már csak a baba születése után jelentkezik. Holnap viszont megyek a gyermekorvosi rendelőbe és megismerkedem a gyerekorvossal. Mivel senkit sem ismertünk, így a legközelebbit választjuk, aztán meglátjuk, hogy milyen lesz, később is át tudunk majd jelentkezni máshova. Megbeszéltük a gyás-gyed ügyet is, mert én szülés előtt szeretném elindítani a gyást, úgyhogy erre is felkészültünk. Illetve átbeszéltük a tegnapi uh eredményeit. A BPD-je (fejszélesség - falcsont távolság) egy újszülött babának megfelelő, tehát ekkora értékkel születnek a babák és nekünk még van hátra 5 hét. A nagy-kerek fej arra utal, hogy nagy baba lesz, tehát lehet, hogy 4 kg fölötti, de akár a hosszúságára is utalhat (mi 57 és 58 cm-el születtünk) de ezt azért nem mondja biztosra. Holnap pedig, kifaggatom a dokimat is, mert a védőnő szerint akár emiatt is szülhetünk hamarabb, de nem feltétlen. Hát én kiegyeznék a 37. hét után valamikor…. Az meg már mindjárt itt van, de erről tényleg többet majd holnap este (negyed hétre megyek, szóval majd utána jelentkezem). Egyébként a has körfogat és fej körfogat alapján még híznia kell, szóval most még soványka a lelkem. Holnap pedig én is megsasolhatom a képernyőn, mert a kórházban ugye nem láthatjuk, csak a szonográfus nézi. Úgyhogy holnap megkuksizom, hogy hogy fekszik ez a kis lurkó. Ma nem sokat mocorgott, nem tudom, hogy az időjárásnak tudható-e be, vagy már lassan jönne kifele. Állítólag akkor is leállnak a mozgolódással, amikor már születni készülnek, de mivel nem ereszkedett le a hasam, így remélem, hogy még marad egy-két hetet. Csongi erre azt mondta, hogy menjünk el moziba, hátha beindul… mármint a mozgás és nem a szülés… úgyhogy szombat este lehet, hogy megint mozizunk. Mondjuk én egy vígjátékot szeretnék nézni, nem egy akciót, aztán lehet, hogy arra nem fog felkelni Bogyó. Na, majd látjuk. Holnap reggel korán megyek úszni és mivel későn érkezem a holnapi ebéd elkészítéséhez, így ma előkészülök arra is. Ha hazaérek, majd csak a sütőt kell elindítani és sülhet is az ebéd. De előtte még megvacsizom a dinnyét, amit nemrég vettem, remélem jóízű...

1 megjegyzés:

  1. nekem végig mocorgott Benny, nem lassult le a szülés előtt, sztem ez is változó amúgy. És jókat mosolygok mindig, mikor olvaslak, mert én is teljesen biztos voltam, hogy legkésőbb húsvétkor már babázok, aztán látod, hogy majdnem pünkösd lett belőle. :D :D Ahogy Duma is írta anno, a pasik nem sietnek kifelé. ;)

    VálaszTörlés