Összes oldalmegjelenítés

2009. június 18., csütörtök

Úszás és esti dokivizit

Tegnap délután ettem a dinnyéből, ami nem a legédesebb, de nem is volt olyan rossz, úgyhogy bevágtam egy negyeddel. Illetve előkészültem a mai ebédre is, az alapanyagokból is csipegettem: paprika, paradicsom, krumpli… Este mikor hazaért Csongi, mondta, hogy menjünk fel a borfesztiválra, ami a főtéren van, de előtte egy ügyfélhez el kellene menni. Na, fél kilencre volt megbeszélve a találkozó, ez tartott majdnem fél 11-ig, úgyhogy utána kerültünk egyet a borfeszten. Mivel kevés ismerőssel találkoztunk, így haza is jöttünk. Illetve észrevettem, hogy a jobb bokám a kétszeresére dagadt és már elkezdett nyomni is, vagyis a szandiba nem volt olyan kényelmes. Nem tudom, hogy mitől kezdett el már megint dagadni, mivel másfél hét dagadás után volt 4-5 nap, amikor semmit nem dagadt. Szóval nem maradtunk sokáig, így fél 12-kor álomba is szenderedtem. Mivel nem aludtam napközben, így elég jót aludtam, az éjszakai mosdó kimenetelig egy oldalon (el is zsibbadtam rendesen). Végül fél ötkor, ahogy a nap is kel fel én is ébredeztem, de végül hat után keltem ki az ágyból. Pár napja van egy madarunk, még nem jöttem rá, hogy milyen fajta. Szép barna, de a háta és szárnyai citromsárga. Odaszáll a párkányra és elkezd énekelni, már Csongi is észrevette, tegnap pedig megpróbáltam levideózni, de függönyön keresztül nem annyira vehető ki. Majd résen leszek még. Szóval megint ő ébresztett hajnalban. Egyébként úgy voltam az úszással is, hogyha fel tudok kelni, akkor megyek korán, ha még lustizni fogok, akkor majd később. De hat után keltem, így el is indultam ¾ 7-kor, mert fél nyolctól szabad volt az öt pálya. Begyalogoltam a városba, jól is esett, mert nem volt még nagyon meleg, az úszás is nagyon jó volt, a lábam is lelappadt, úgyhogy biztos jót tett neki. De azután napközben csak bedagadt. Ebéd előtt jött a villanyszerelő ismerősünk, mostmár az összes kapcsoló fel van szerelve, tehát ez a része a lakásnak teljesen kész. Mivel tegnap megbeszéltük a védőnővel, hogy ma felkeresem a gyermekorvost, így négy előtt még őt is meglátogattam. Megkaptam az első recepteket is, illetve az instrukciót, hogy mit kell majd tennünk, ha már Bende Bogyó itt lesz. És majd születés után jön meglátogatni, igaz, valószínűleg szabin lesz, de itt lesz Kecsón és elszalad.


És nemrég hazaértem a dokimtól is. A méhszájam még zárt (tehát folytathatom az úszást, még van 3 alkalom a bérletből), a vese-medence tágulata közepes, majd folyamatos kontroll alatt lesz születés után. Mondtam a dokinak, hogy tegnap és ma nem igazán aktívkodik a pocakomban, erre megrázogatta, de nem sok reakciója volt Bogyónak, elég lusta mostanában. A szívét láttuk, illetve az elhelyezkedését is, a buksija már „beállt”, ahol nyomni szokott, ott a lábai voltak (májam felől) és most félre volt fordulva egy picit. Mivel nem igazán érzem a ficánkolást, így holnap reggel megyek CTG-re. Hát egy tortúra lesz, mivel nincs megbeszélt időpontom, így odamegyek korán reggel, felvetetem magam a betegkapunál, aztán majd kapok egy időpontot… és rákuksiznak. Elméletileg a kórházban találkozunk már az NST/CTG alkalmával, de 3 hét múlva visszarendelt kontrollra, amire én azt mondtam, hogy akkor már szülni szeretnék. Ő meg mondta, hogy nem kizárt még az sem. Szóval beindulnak itt az események, a végén remélem bejön a megérzésem is. Most pedig pihentetem a lábam, mert vizesedik… ez is utolért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése