Összes oldalmegjelenítés

2009. augusztus 31., hétfő

Rendszer megint

Igaz, a fürdetés utáni szopizás mostmár kitolódik majdnem négy órahosszára, de aztán még mindig vannak olyan szünetek, amikor csak 2,5 órát bír ki szopizás nélkül Bende. Mondjuk vasárnap hajnalban én voltam a ludas, mert az ágyban fekve szopizott és bealudtunk és két óra múlva tette ki Csongi a kiságyba és hát erre felkelt és így szopizott újra, de aztán legközelebb csak három óra múlva kérte a cicit. Viszont ez hajnali ötkor volt és ő úgy gondolta, hogy akkor kezdődhet a nap és aktívkodott, így nekem is kezdődött a műszak, meg a végén Csonginak is, mert én mentem a konyhába, ő meg babázott. Végül sikerült visszaaludniuk, hét előtt. Tehát rendszerünk még nincs… De az már tényleg haladás, hogy fürdetés után egy hosszabb időre le tud pihenni, s bár néha nyűgös, tegnap nagyon hamar bealudt a kiságyában és csak fél 12-kor ébresztett. Igaz, hamarabb is fürödtünk, mert csak ketten voltunk itthon, mivel Csongi Bp-en volt a húga diplomaosztóján és még csavarogtak egy kicsit. Így a szopizások miatt már ¾ 7kor fürödtünk és hétkor már vacsi volt. Aztán hamar megnyugodott és be is aludt. A mai napunkkal is meg vagyok elégedve, reggel volt egy kis nyügi és fél nyolckor, meg fél kilenckor is szopizott, de aztán az egy órai evés után csak hatkor evett, úgyhogy nem panaszkodhatok. Most sétálnak a fiúk lent, hamarosan fürdünk, és utána meglátjuk, mennyire lesz éhes.


Tegnap reggel előkészültem a vendégvárásra, még szombaton sütöttem brownie-t, most ez a sláger, kikészítettem kis tányérra a szeleteket és kétfajta lekvárral díszítettem, illetve készült egy könnyű habos-citromos piskóta is. Meg elkészítettem az almalevest is, amiből végül nem fogyott, így mára volt levesünk is. Tegnap elég nagy jövés-menés volt nálunk és még ma is jöttek látogatni, egy kismamaismerősünk, még van hátra 3,5 hét. Furcsa volt látni, már nagyobb a pocakja (szerintünk), mint nekem volt az utolsó napon. Azért jó már, hogy túl vagyunk rajta, főleg most, hogy már kezdjük megismerni egymást. Viszont nagyon várom az ismerősök babáit, tehát itt is kíváncsi leszek majd a részletekre. Van még egy kismama ismerősöm, aki decemberben fog szülni, rájuk is nagyon kíváncsi vagyok…


Mai kép: próbáltam elkapni a vigyorgását, hát épp, hogy sikerült. Már nagy huncut és meg lehet nevettetni…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése