Összes oldalmegjelenítés

2009. augusztus 24., hétfő

Négy napos ünnep vége

Ezt tegnap szerettem volna feltenni az oldalra, de karbantartás miatt nem engedett be, de azért belinkelem:


Hát jó volt ez a négy nap, hogy Csongi is itthon volt, bár semmilyen napirendre nem tudtunk rátérni, de legalább sokat foglalkozhatott ő is a kisfiunkkal. Én meg süthettem-főzhettem. A négy napban volt húsleves, gulyásleves, frissen-sült, brokkolival töltött csirkemell, párolt zöldség, krumplipüré, madártej, szőlőtorta, amerikai palacsinta és mára pizza. Nem egy vasárnapi ebéd, de Csongi ezt kért, így ezt sütöttem. Elterveztük, hogy ma hazamegyünk a szülőkhöz is, de végül nem mentünk. Kicsit sűrű lenne a program, az utazás is 2-2 órát vett volna el, három családot kellett volna meglátogatni, közben szopizással, de hétre már haza kellett volna érni a fürdetés miatt. Meg még a bébihordozóban sem volt sokat, tehát maradtunk. Bár tegnap elmentünk bevásárolni és a bébihordozóval mentünk, de nem igazán tetszett neki. Vagy legalábbis muszáj volt kivenni, amikor rázendített. Illetve már másodjára sírt úgy, hogy visszafele sípoló hangot ad ki. Pénteken elkísértük Csongit a focira, megmutattuk a focis társaknak is magunkat, majd mi átmentünk a tescoba és ahogy jöttem kifele, nagyon elkezdett sírni. Mivel elég forgalmas úton jöttünk, csak gügyörésztem neki, de egyre jobban sírt, végül az autó előtt nem sokkal ki kellett vennem, mert torkaszakadtából üvöltött és ahogy vette a levegőt, még sípolt is. Szegénykém megnyugodott, ahogy kivettem, de nagyon megijedtem. És ezt eljátszotta tegnap is az autóban a bébihordozóban. Így kikerült addig a kezembe, amíg Csongi szerelte az autót, mert miért ne, de megint vacakolt egy kicsit. Végül csak megjártuk a hipermarketet, a bevásárlás után egy kicsit szopizott a kocsiban. Majd még megnéztük a repülő-modell versenyt is, amit Kecsó külterületén rendeztek. Míg mi a kocsiban maradtunk, addig Csongi körbenézte a gépeket, aztán hazajöttünk. Igazából semmi „komolyat” nem csináltunk ebben a négy napban, tv-tünk, babáztunk, főztünk, voltunk fesztiválon, sétálgattunk, bevásároltunk, de olyan jó volt. Holnap meg megint kezdődik egy hét. Ráadásul holnap megyünk az ultrahangra is, amire már nagyon kíváncsi vagyok, Legalábbis az eredményre. De előtte még ma este megpróbálunk megint vizeletet gyűjteni Bendétől, hogy holnap már azt is el tudjuk vinni az ÁNTSZ-be, remélem már jobban sikerül levenni. Szóval eltelt megint egy hét.


És tegnap volt Bende 6 hetes, egy fotó róla, az autóban:


 



 


Hamarosan jövök a mai nappal is…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése