Összes oldalmegjelenítés

2009. augusztus 27., csütörtök

Egy egész nap, vagy kettő?

A tegnapi napunk szinte csak a kettőnké volt, az enyém és a kisfiamé. Estére már el is fáradtam… Mondjuk jól kezdődött, mert éjszaka nem kellett csak kétszer kelnem. Minden reggel Csongi büfizteti a hasán Bogyót, illetve tud rá figyelni, míg én reggelizem, meg elkészítem az aznapi tea adagot. Viszont utána csak a mienk a nap és mivel tegnap (is) sokáig dolgozott Csongi, meg még este focizni ment, így az egész nap a mienk volt. Próbáltam egy kicsit elhúzni az etetéseket, ami elég nehéz, mert rajtam folyamatosan a cicit keresi. De végülis sikerült és összesen hétszer evett. A táblázatom szerint ez volt az első ilyen alkalom, amióta vezetem, hogy mikor eszik. Nem tudom, hogy ez már egy kezdet lett volna és mostmár kevesebbet fog enni, vagy csak egy véletlen nap volt… Estére azért elfáradtam, főleg, hogy megint nyűgös volt rajtam, pedig a bendő tele volt, csak a puki nem akart kijönni. Már a végén berágtam magunkra, hogy a ringatás sem jó neki, meg semmi, aztán, mintha elvágták volna, bealudt. Aztán öt perc múlva megint felkelt, megint feszítette magát, majd bealudt. Végül este kilenckor Csongi is hazaért a fociból és én egy kicsit átadtam a felügyeletet… de nem volt nehéz dolga apukának, mert elég jót szunyókált a hordozóban. Mondtam Csonginak, hogy azért 11 körül ennie kellene, mert hét után evett, de végül éjfélkor hozta át a kisszobába, akkor is már azért, mert már ő is fáradt volt, így felkelt Bende is és evett. Így a mai éjszakánk, ha éjfél után nézem, akkor csak egyszer kelt fel, negyed négykor, mert utána csak hét előtt kelt. Délelőtt még apukám is feljött, mert itt volt a piacon, aztán lementünk vele és mi sétáltunk egyet a környéken. Aztán kora délutánig elég jól alakult a napunk, de ebéd után, mintha elvágták volna és óránként kérte volna a cicit. Volt, hogy csak öt percre, de a teát meg nem itta, így maradt a cici. Aztán időpontunk volt a védőnőhöz is, hogy lemérjük a súlyát, így előtte még kajált, majd a nagy melegben elindultunk. Kiderült, hogy a védőnő beteg lett, így a doki mérte le és 4680 gramm jelenleg. Illetve megjött a vizelet eredménye is, ami negatív, tehát minden rendben Bogyóval. Mikor hazaértünk, folyamatosan sírt és sehogy sem tudtam megvigasztalni, a végén már cicit kapott a szájába. Végül hazaért Csongi és én kiborultam. Ma eléggé lefárasztott ezzel az evés-nem evéssel Bende, meg a hormonjaim is dolgoznak, így nekem se kellett több, fél óra gyereksírás után én is kifakadtam. Ez van, reméljük a holnapi napunk jobb lesz…


Ma felhívtak egy bababoltból is, hogy nem tudnak nagyobb nandu kendőt szerezni, mint az XL-es, így nem tudjuk kicserélni. Vagy marad ez a méret, vagy kicserélhetem másra. Most találtam a neten árban ugyanannyiért, szállítással, így megrendeltem és szombaton meg megyünk és levásároljuk a kisebb kendő árát. Most a játszószőnyegen is gondolkozom, de nem tudom, hogy náluk van-e. Mindenesetre van egy pár babának való termék, majd megnézzük, hogy mire tudjuk beváltani…


És most a kánnáról, meg a kakaófáról hozok képet. A kánna, mire a kórházból hazaértünk kivirágzott az erkélyen, a kakaófa viszont tönkrement…


 


Ilyen volt az erkély még kora nyáron:



 


ilyen lett, amikor hazaértünk Bendével a kórházból:



 


és nemrégiben, a kihalt kakaófával:



 


ami fénykorában így nézett ki:


1 megjegyzés:

  1. úgy látom, ma hasonló esténk volt, Benny is este szenvedett a vacsorával, nagyon sírt, én pedig nem jöttem rá, hogy mi bántja, így a végén már vele sírtam. :(( de aztán megnyugodott, benyomta a kaját és kidőlt..szerintem fáradt volt, vagy már elege van ebből a dög melegből. :( remélem, hogy holnap már jobb napunk lesz. :) puszi

    VálaszTörlés