Összes oldalmegjelenítés

2009. augusztus 21., péntek

Hírös Hetek Fesztivál

Ilyenkor rendezik meg nálunk a Hírös Heteket a belvárosban, borutcával egybekötve. Hát idén kimarad a hajnalig tartó vigaszság, de azért tegnap felmentünk és megnéztük a bazársort. Mivel egész nap elég meleg volt, így kivártuk a délutánt és hatkor indultunk útnak. Előtte még szopizott Bende, aztán végigaludta az egész utat. Sokan voltak fent, de senki ismerőssel nem találkoztunk. A bazár is ugyanaz volt, amit szerettem volna venni, azt nem találtam, így csak Csongi vett házi-sajtot. Körbementünk, meg sétáltunk még egyet a belvárosban, majd hazajöttünk. Furcsa, hogy mostmár nem mehetünk csak úgy fel, ha ilyen fesztiválok vannak, nem maradhatunk ki éjszakára… És este itthon néztük a tűzijátékot a tv-ben.


A napokban van lehetőségem, hogy tüsténkedhessek a konyhában, meg a lakásban. Még az évfordulónkra készítettem madártejet, meg húslevest. Illetve a fagyóból vettem ki egy adag husit, amit csak melegíteni kellett (a rokonság ellátott élelemmel). Ma pedig gulyásleves volt az ebéd, meg sütöttem amerikai palacsintát, ehhez banánkrémet is csináltam, meg a tegnapról maradt szirupos szőlőt is hozzá tálaltam. Tegnap meg szőlőtortát sütöttem, szóval tevékenykedhetek a konyhába, mivel Csongi tud vigyázni Bendére, illetve tud figyelni rá. Meg így nem csak ő „dolgozik”, hiszen hétköznap a melóhelyen van, hétvégén és esténként meg nem a háztartással kell foglalkoznia. Bár elmondhatom, hogy igazán jól tud ő is főzni és a többi háztartási munka se áll messze tőle… És tudom, hogy a gyereknevelés se könnyű, de így felváltva azért mégiscsak jobb. Ők is megismerik egymást, meg nekem is marad egy kis szabadidőm, amit arra fordítok, amire akarok. Meg amúgy is olyan aranyosak együtt:



 


Mostmár nézek ám apára és anyára is:



 


A reggeli ébredés:


1 megjegyzés:

  1. Sajnos jó koncert sincs már a Hirös Heteken, amiért érdemes lenne este bemenni... :( Bende viszont gyönyörű bébi! :))))

    VálaszTörlés