Összes oldalmegjelenítés

2009. augusztus 26., szerda

Esti sütés

Tegnap este kilenckor nekiestem a brownie elkészítésének. Még hétfőn este sütött ilyen desszertet Beja asszony a Vacsoracsatában és már ott megtetszett, így utánanéztem egy könnyű receptnek a neten és kipróbáltam. Mondjuk elöljáróban annyit hozzáfűznék, hogy Csongi már ebéd után kereste a desszertet (mondtam neki, hogy ki akarom próbálni, de szó volt róla, hogy a maradék szőlőből sütök muffint). Aztán este is, amikor hazajött, akkor is kereste az édességet, de mivel egész nap Bendéztem, meg aztán bealudtam vele, így nem maradt idő a süti elkészítésére. Végül az esti szopizás után nekiláttam. Kisült és még melegen megkóstoltuk. Mi nem tettünk mellé semmit, így egy kicsit száraz volt, de végülis ízlett mindkettőnknek. Mivel tegnap elmaradt a sétánk, mert úgy bealudtunk, hogy fürdetésig már nem akartam levinni (mivel már éhes is kezdett lenni, biztos végig üvöltötte volna az utat), ezért ma reggel mentünk le egy körre és vettem a hazafele vezető úton jégkrémet. A maradék sütit már így ettem meg és így már nagyon jó kis kellemes íze volt. Meg hogy kihűlt, így jobban is ízlett, a teteje sokkal ropogósabb lett..


Szóval reggel mentünk sétálni és ma nagyon meg voltam vele elégedve és mondhatom, hogy ki is pihentem magam éjszaka, mert hagyott négy órán át aludni. Igaz, néha felébredtem és ránéztem, hogy „mi van már?”, de végülis este tízkor kerültünk ágyba és fél háromkor kelt először enni. Igaz, az esti szopizásnál „megbeszéltük”, hogy most olyan jó helyre vittem vacsizni, hogy legközelebb csak fél három körül keljen, aztán hatkor. Hát a fél hármat betartotta, de aztán 5:15 volt a következő evés ideje. És utána 7:45, 11:35, 14:20 és 16:45. Mostmár fürdetés után jön a következő… Szóval meg voltam elégedve vele. Csak azok a pukik ne lennének még mindig. A tea nem nagyon fogy, mást nem kap, szóval szenvedünk vele, legalábbis amikor ébren van. Ha szopizik, vagy alszik, akkor meg csak durrogtat. Ma még fel is tudtam takarítani a lakást, igaz, néha abba kellett hagynom, a felmosásnak is háromszor indultam neki, mert közben nem tetszett uraságának se a kiságyban, se a hordozóban és úgy elkezdett bömbölni, hogy kénytelen voltam kivenni és megnyugtatni. Végül csak tisztaság lett, meg ismét sütöttem két adag browniet, mert holnap és pénteken is jönnek vendégek. Mostmár csak a holnapi ebédet kellene kitalálni és előkészülni, bár ma még a fürdetés is rám vár, mert Csongi este megy focizni. Szóval egy ritka napunk volt, hogy ennyi mindent tudtam csináni Bende mellett...


Újabb kép a kis csibészről, bealudt a bébihordozóban:


5 megjegyzés:

  1. Kedves Angi!
    Nekem az egyik kedvenc sütim a brownie. Van egy jó receptem, annak nem lesz annyira száraz a teteje, ha gondolod, elküldöm.
    Gratulálok a kisfiatokhoz, nagyon édes kis srác.

    VálaszTörlés
  2. Szia Angi! Mindig olvasom, amiket írsz, nagyon édes a kisfiad! Most kezdem megérteni, amit írtál a forumon mikor még Bendét vártad, hogy kezd teher lenni a terhesség. Már nekünk is csak 1,5 hónap van hátra. További jó Bende nevelgetést! Pusz: kacs

    VálaszTörlés
  3. ukka: a receptet megköszönném, édesszájúak vagyunk...
    kacs21: már így eltelt az idő? Hidd el, édes taher volt nekem is, kivéve azt az 5%-ot. És még most pihend ki magad...

    VálaszTörlés
  4. Szia, igen, eltüntem, több okbol kifolyolag. De a jelszot azota sem tudom àtàllitani, és nem is irt senki, hogyan lehetne:( Nem baj, szerintem ez ilyen nlcafe-s sajàtossàg.
    Nagyon szép Bende baba màr!
    Puszi, jok legyetek!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Angi! Anyukámnál van a recept, de hétvégen elkérem és elküldöm!

    VálaszTörlés