Összes oldalmegjelenítés

2009. augusztus 18., kedd

7 év és 2 év

Először is meg szeretném említeni, hogy ma van hét éve, hogy Csongival együtt vagyok és két éve annak, hogy ezt az időt már házasságban töltjük.


Rég jártam erre, de megvan ennek az oka is. Vendégeink voltak. Még péntek este jött fel anyósom, Dari, Hugi és Pisti. Jöttek megnézni Bendét, aztán itt is maradtak egész tegnapig. Vagyis felváltották őket a többiek. Szóval pénteken este érkeztek, még előtte elszaladtunk venni Nandu hordozókendőt, amit a hétvégén ki is próbálhattam. Hát, sajnos az XL-es méretet nem tudom becsomózni, csak egy-kétféle pozícióban, így majd ki fogom cserélni a nagyobb méretűre, amit már le is rendeltem. Jót szórakoztunk a kötéseken, meg egy párnán próbálkoztunk először, de aztán Bende is belekerült, ami annyira tetszett neki, hogy be is aludt. Nem tudom, hogy ha többször fogom használni, tetszeni fog-e neki. Egy kép rólunk:


 


 


A kendővásárlás után jöttek a rokonok, még elkapták az esti fürdetést, aztán egy kicsit babázhattak és aludtunk. Szombaton mintanapunk volt, kezdtük ott, hogy éjfélkor evett Bende, aztán háromóránként, majd a kilenc órás után egykor evett és egész nap nagyon elvolt. Persze mindenki megdajkálta, még a 4,5 éves nagybátyja is, erről is a kép:



 


Nagyon figyelmes volt Bendével, még néha ő kérte, hogy majd ő fogja Bendét, meg volt egy-két „gyerekszájas” szövege a hétvégén, megnevetettet bennünket. Voltunk a Malomban is, shopingoltunk, Bogyó végig aludt, bár a hazafele vezető út előtt még a kocsiban evett. Vasárnap reggel meg jött a család többi tagja, két dédivel. Ezen a napon is végig volt dajkálva a kis lurkó, szeretetben nem volt hiány. Az evés visszaállt a régi rendre, összevissza evett, volt, hogy másfél óra kellett a következő szopizáshoz, volt, hogy elvolt három óráig. Ebédelni étteremben mentünk, előtte sikerült jól „beetetni”, így végig bírta ő is… Hagyott minket jóízűen enni, még desszertre is volt idő… Mondjuk élőzene volt, a cigányok húzták a nótákat…Itthon pedig folyamatosan kézbe volt, ami neki nagyon tetszett. Tegnap pedig itt maradt még a két húga Csonginak a barátaikkal. Én örültem is neki, mert így el tudtam menni két üzletbe a délelőtt folyamán. Reggel sikerült megint egy jót enni, így volt szabad másfél órám, amit ki is használtam. Kocsiba pattantam és megjártam a két üzletet. Mikor hazajöttem, Bende aludt, majd 11-kor csatlakozott a tejcsárdára és nem tudom, hogy mi volt vele, de négyig a cicire kéredzkedett. Persze voltak benne szünetek, fél óra max, de aztán megint a cicit kérte. Aztán este megint folytatódott a hiszti, Csongi alig bírta megvigasztalni… Végül csak bealudt és éjszaka csak kétszer voltunk fent. Most megint nézelődik, meg panaszkodik…


Még mindig sokat pukizgat, már fogalmam sincs, hogy „alapjáraton” ilyen, vagy én eszek minden nap valami olyat, amitől neki bent rekednek a gázok. Mindenesetre próbálok odafigyelni arra, hogy ne egyek számomra olyan puffasztó ételt, ami neki sem tetszene. A mecsek teát sem issza meg, vasárnap lepődtem meg, mert csak 100 ml-t készítettem neki és ebből 80-at megivott, na tegnap készültem 200 ml-vel, és csak 20 ml ment le neki, ma csak 150-et készítettem, de eddig kb. 10 ml-t ivott. Hát ez van. Tehát megint visszatérünk a régi kerékvágásba, újra hárman vagyunk, jöhetnek az apa-fiú programok is… És amit az elején már megemlítettem, ma házassági évfordulót is ünneplünk, illetve azt, hogy már 7 éve vagyunk együtt, ebből 2-őt már házasságban, ugyebár. Az éttermi ünneplés kimarad, majd valamikor bepótoljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése