Összes oldalmegjelenítés

2009. augusztus 25., kedd

És akkor a hétfő

Hétfőre volt ultrahang időpontunk a vese-medence tágulat miatt. Előtte azonban még el kellett mennem a gyermekorvoshoz egy újabb beutalóért, a vizelet miatt. Ugye mi vasárnap este vettük le a vizeletet, először úgy próbálkoztunk, hogy nem csomagoltuk be a pelusba, hanem pucéran feküdt az ágyon és úgy szoptattam. Megint eltelt egy óra és semmit nem produkált, így inkább beletettük pelusba és a következő szopizásnál már volt tartalma a tasaknak. Másnap reggel mentem a gyermekorvoshoz és ott kiderült, hogy nem lehet előző napi vizeletet vinni vizsgálatra, hanem 4 órán belül meg kell történjen a levétel. Na, gondoltam magamban, még jó, hogy megbeszéltük, bár a másik dokinál mondtam, hogy az esti fürdetésnél vettük le. Ezek szerint emiatt is rossz lehetett az eredmény. Megkaptam a beutalót, átmentem a patikába és vettem kézfertőtlenítőt (jobb híján), hogy le tudjuk fertőtleníteni a fütyit, miután rárakjuk a tasakot. Így az uh-ra már tasakkal érkeztünk. Szerencsére nem kellett a pelusból kivenni és gondolom ott produkált egy kis anyagot, mert nem tetszett neki a vizsgálat. Gondolom hideg volt a zselé is, de én a kezét fogtam, Csongi meg a lábát és próbáltam nyugtatni is. Azért nem volt olyan szörnyű (egyikőnk számára sem), mint a vérvétel. Az eredményt egyből megkaptuk, így én a kocsiban meg is tudtam nézni. És kisebb lett a tágulat, tehát úgy néz ki, hogy gyógyulunk kifele belőle. Fel is hívtam a főorvost, hogy most mi a teendő, de azt mondta, hogy az egyik I. fokozatú, a másik II. fokozatú tágulat és mivel csökken, nem sürgős a találkozó, ezért egy okt. 15-i időpontot néztünk ki. Mielőtt találkozunk vele, előtte megint ultrahangra kell menni. És most időben kértem is időpontot, hogy biztos meglegyen, mert ezt a mait is hamarabbra kellett volna tenni, csak már nem volt időpont. Szóval kértem időpontot, ahol meglepődtek, mert szeptemberre akartak betenni én meg mondtam, hogy nekem arra a napra kell, mert utána megyünk a főorvoshoz. A lényeg, hogy megvan, majd csak beutalóért kell még átugranom a gyermekorvoshoz.


Délután megint rájött a szopizás óránként. Most elkezdtem vezetni egy táblázatot, vagyis rögzítem a gépen és próbálom nézni a rendszert benne, de semmilyen rendszert nem látok. Átlagban 10-12* szopizik egy nap, de változó, van amikor kevesebb, van, amikor több.


Ma pedig reggel hagyott engem „kibontakozni” a konyhában. Még reggel leszaladtam a kisboltba, amíg Csongi itthon volt, aztán kilenc után tüsténkedhettem a konyhában is, mert úgy bealudt, hogy a végén már én kezdtem aggódni... Végül ebéd előtt ő is kelt, Csongi is hazaért, mi is ettünk, szóval ma egész jó napunk volt. Délután meg mindketten bealudtunk a nagyágyon, így három óra is eltelt a két szopizás között. Mondjuk már a végén volt sírás, ahogy fürdettük, meg öltöztettük, de most legalább jól belakott… Még ma a Mamma Mia című filmet is megnéztük, illetve megint próbáltam a játszócumit, de mostmár nem hiszem, hogy próbálkozom vele, mert nem kell neki. Ezt le is videóztam, inkább az öklét eszi, meg a hüvelykujját. Annak idején én is azt szopiztam…


És ma egy olyan fotót hoztam, ahol Csongi a Bambitól kapott ajándékot mutogatja Bendének, aki érdeklődve nézi (stílusosan Füleses bodyba):



Mondanom sem kell, hogy a képen látható Micimackó és Füles ki szokott kerülni a helyéről, bár általában Micimackó van kiütve... Hát ez van, Füles a cimbi :-)

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszik Bendének a plüssös füleses izé, Benny is nagyon szereti az ő micimacisát, minden este azt morzsolgatva alszik el. :))) a Balcsin is ott volt vele, most már kezdi megszokni, hogy anélkül nincs alvás. :) gratulálok a 6 hetes nagyfiatokhoz, ugye milyen gyorsan mennek a napok? :)) puszi

    VálaszTörlés