Összes oldalmegjelenítés

2009. augusztus 29., szombat

Rendszer

Ugye vezetem a táblázatot az evésekkel és meg kell mondjam, egyfajta rendszert vélek felfedezni benne. Na jó, nem olyat, hogy bizonyos órákban eszik, hanem, hogy az esti fürdetés után már be tud aludni akár éjfélig is. Igaz, előtte még Csongi ringatja a fenekét, de azután, ha elaludt, akkor éjfélig nem kel fel. Remélem ez így is marad. És utána háromóránként eszik, legalábbis az elmúlt napokban így evett. Napközben már egy kicsit húzósabb, de azért kibír 2,5 órát, meg mostmár vannak napszakok, amikor ébren van és gügyörészik. És ma reggel levett a lábamról, olyan jót mosolygott nekem, hogy én úgy megörültem neki, hogy el is felejtettem az elmúlt napokat. Aztán napközben is kaptam egy-két vigyort…


Csütörtökön és tegnap is vendégeink voltak, illetve holnap is jönnek és hétfőn is. Beindult a nagyüzem… Bende ismerkedik az emberekkel, a nagyvilággal. Ma kétszer is voltunk shopingolni, először egy hiperbe mentünk ki, meg a bababoltba levásárolni a nandu kendő árát, illetve délután elmentünk a malom plázába is. Jól viselkedett mindhárom helyen, bár hazajövetel előtt nyűgös volt, de végül meg tudtuk vigasztalni. Már a bébihordozóban kezdtük el hordozni, egy kép róla:


 



 


Nagyon aranyos benne és úgy néz ki, hogy szeretni is fogja, apukája meg tud vele súlyzózni itthon. Meg én is, amikor a harmadikra  kell felcipelnem, a lassan öt kilós gyerkőcöt a hordozóval, meg a pelenkázótáskával. Hát ez van, legalább edzem én is magam. Úgyis van még rajtam pár kiló fölösleg. Hát mára ennyit, majd jövőhéten jövök...


Kellemes hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése