Összes oldalmegjelenítés

2009. augusztus 19., szerda

Meglepetés

A tegnapi nap ugye évforduló volt az életünkben, duplán is. Hét évvel ezelőtt jöttünk össze és ezt két évvel ezelőtt házassággal pecsételtük meg. Hát idén nem igazán tudtam készülni az évfordulóra, így én „lemaradtam” az ajándékozással, de Csongi ebédidőben hozott nekem egy csokor virágot. Meglepődtem és nagyon örültem, le is fényképeztem, előtérben a konyhaasztalon a kisfiunk:




Régen írtam, hogy inkognitóban szeretnék maradni, hiszen ez a blog a kisfiunkról és a kisfiunknak szól. A várandósságomról, a születésről, a mindennapjainkról, az életünkről is. Mára megváltozott a véleményem és mint látjátok, már teszek fel képeket magunkról is. Ezért most mellékelek pár képet a két évvel ezelőtti eseményről:


Mi:



az első hitvesi csók (hosszú hajjal):



 


vacsorára várva:


 


a tortánk (teteje):



 


éjfél után:



 


csók ismét:



 


mézeskalács:



 


Az esküvő előtt döntöttem el pár nappal, hogy a házas életbe szeretnék valamit változtatni magamon és hát a hajamra esett ez a választás. Még menyasszonyként hosszú hajjal mentem férjhez és éjfélkor levágattam. Ezt azért írom le, mert akkor is egy változás (házasság) történt az életemben és most is (kisfiunk) és most döntöttem el, hogy most visszanövesztem a hajam. Legalábbis jövő tavaszig biztos, és ha nagyon megunom, akkor meg levágatom. Mondjuk ez a köztes idő lesz a legrosszabb, amikor nem tudok majd mit kezdeni vele, de majdcsak megnő…


 


Tegnap még a védőnő is járt nálunk, megnézte Bendét, meg feltett pár kérdést, illetve egy tesztet töltöttünk ki meg beszélgettünk. Mivel múlthéten vittük el a vizeletet az ÁNTSZ-hez, már esedékes volt az eredmény, de eddig nem kaptuk meg. Ma reggel viszont hívott a védőnő és sajnos meg kell ismételni, mert vegyes baktériumot találtak benne. Ez attól lehet, hogy kevés volt a vizelet, nem középsugaras volt, illetve nem volt kellőképpen megtisztítva. Viszont nem értem, hiszen fürdetés után vettük le és nem is volt olyan kevés, a középsugarasra meg nem mondok semmit, mert nem igazán tudjuk levenni neki, ha csak pár ml-t pisil egyszerre. Mindenesetre hétfőn mennünk kell ismét beutalóért és játszhatjuk el újra ezt a tortúrát. Plusz még megyünk a hasi uh-ra is, úgyhogy lesz program. Már nagyon kíváncsi vagyok az uh eredményére, hogy hogy alakult a vese-medence tágulata Bendének. Remélem szépen gyógyulunk ki belőle. A szeme is javul, bár mostanra abba kellett hagyni a szemcseppet, mert két hétnél tovább nem lehet használni, most marad a kamillás víz, meg a tiszta víz, azzal törölgetjük ki a csipát. Remélem ezzel sem lesz gond. És holnaptól négy napot itthon lesz Csongi is, ennek nagyon örülök, hátha tudunk egy rendszert kialakítani az etetésnél, mert ma is összevissza evett eddig, illetve volt rá példa (kétszer is), hogy csak öt percet volt a cicin, valószínű csak szomjas volt. Most alszik így ki is használom az alkalmat és netezek egy kicsit…

2 megjegyzés:

  1. Nahát! Hogy mik vannak! Elöször is köszi a bizalmat a blog felé, hogy magadrol is tettél fel képet. Kevés ember meri az arcát adni az irásaihoz. Nagyon csinik voltatok az esküvőkor, de még ilyent először hallok, hogy éjfélkor uj élet, uj haj, (rövid haj)! Fodrász odarendel... Nagyon ötletes! Le a kalappal! És a násznépnél is volt meglepődés, vagz tudtak rola?

    VálaszTörlés
  2. A násznép nem volt beavatva, csak a vőfély, sofőr és fodrász tudott róla, meg éjfél előtt a nővérem is... Hát volt is meglepődés, sokan azt hitték, hogy addig parókában voltam. De végül le van fényképezve a hajam. És a fodrász a barátnőm, így ő is a helyszínen volt és bulizott is, meg dolgozott. Azóta sem bántam meg, de most azért újranövesztem, aztán meglátjuk, hogy bírom...

    VálaszTörlés