Összes oldalmegjelenítés

2009. szeptember 1., kedd

6 hetes kontroll

Nem sikerült időben időpontot szereznem a nőgyógyászhoz (nyári szabadsága miatt), így erre a napra lettem beírva a szülés utáni kontroll vizsgálatra. Egy késő esti időpontra szerettem volna menni, de végül a ¾ 6-os lett az enyém. Persze időben ott voltam, mert nem szeretek elkésni sehonnan, de így is csúszásban voltunk. Még öten voltak előttem, végül ¾ óra késéssel kerültem sorra. Először Bendéről beszélgettünk, majd megvizsgált és mindent rendben talált, úgyhogy visszatérhetünk a régi kerékvágásba. Kérdezte, hogy milyen élményeim vannak a szüléssel kapcsolatban, én meg mondtam, hogy semmi rossz élmény nincs bennem, hiszen szerintem könnyű szülésem volt.


Ebbe a szép időbe kerékpárral mentem és nagyon jól esett tekerni. Már nagyon várom a jövő tavaszt, amikor már babástól mehetünk kerülni, mert most még azért pici hozzá, ülni sem tud, meg lassan az idő sem ennek a sportnak fog kedvezni. De jövőre remélem sokat fogunk együtt tekerni. Mivel időre mentem ugye a dokihoz, hát úgy kellett szerveznem a szopizásokat, hogy erre a kis időre ne legyen éhes. Már a 11 órás szopizás után elkezdtem számolgatni, hogy mikor kellene legközelebb szopizni, így az indulásig még két alkalmunk volt erre. Először kettő előtt evett és utána sikerült úgy bealudnia, hogy négy után nekem kellet ébresztenem. Hát nem olyan intenzitással szopizott, mint kellett volna, így a reggel lefejt tejhez még fejnem kellet egy kicsit, hogyha mégis megéhezne azalatt az idő alatt, míg én távol vagyok, akkor legyen. Sikerült 60 ml tejet kifejni, így mire hazaértem már be is puszilta. Illetve a fürdetés végére értem haza, így szinte már kapta is az újabb adagot. Ma megint mosolygott, amikor elindultam a dokihoz és lekísértek a kapuig, mert mentek sétálni, akkor is mosolyogva búcsúztunk el. Imádom:


1 megjegyzés: