Összes oldalmegjelenítés

2009. szeptember 7., hétfő

7vége

Megvolt a szombati nagybevásárlás is, sikerült úgy időzíteni az utunkat, hogy két szopizás közé essen, Bende végig aludt, az út végén kelt csak fel. Mivel a munkahelyemre mentünk, hát körbecsodálták egy páran. Volt, aki megkérdezte, hogy kisfiú, vagy kislány? Olyan szép kisfiúsan volt pedig öltöztetve, na mindegy. Még délután nekiálltam a süti elkészítésének, mert vasárnap jöttek a vajdasági rokonok látogatóba. Illetve az ebédhez is előkészültem, gondolván, lesz időm és ki tudja, hogy vasárnap délelőtt milyen napja lesz Bendének. Hát az előkészület igencsak elhúzódott, mert közben etetés is volt, úgyhogy szombat reggel 5:15-kor keltem, mivel éhes volt Bende és este 11 után feküdtem, egy kicsit ki is fáradtam. De legalább jót aludtam. Tegnap reggel meg csak a levest kellett megfőzni (tárkonyos-citromos raguleves), illetve a Pataki tálba kellett összeállítani a törökös húst, meg a bazsalikomos-tejszínes krumplit kellett a sütőbe tenni, meg a rizst kellett megfőzni. A desszert ismét brownie volt, mondom, ez most nagy sláger nálunk. Szóval az ebédet tudtuk délben tálalni, a vendégek is megérkeztek, úgyhogy ehettünk egy jót. Napközben Bende nagyon aranyos volt, ritkán sírdogált. Mostmár észreveszem azt a nyűglődését, amikor fáradt és már aludna, de még nem tud. Ilyenkor álomba kell ringatni. A pukik még mindig kínozzák, de kezd már alakulni. Az éjszakai alvásunk is jó, kiságyban alszik, szopizáskor viszont kiveszem magam mellé és fekve szopizunk. Mondjuk, néha bealszok, de még időben megpróbálom kitenni a helyére. Szombat este viszont úgy bealudtam, hogy ott maradt, de ez már elenyésző, hogy ott alszik velünk. Reggelente szokott még apukája mellkasára kerülni, ott is be tud aludni. És úgy néz ki, hogy áttértünk a háromóránkénti evésre, mostmár nagyon ritka, hogy ennél sűrűbben egyen. Sőt, tegnap már nekem kellett felébreszteni, hogy utána tudjon levegőzni is és mivel nemsokára már fürdés is következett, így ott volt két óra két szopizás között. És azt is észrevettem, hogy esténként kimeríti a készletet, így nyűglődött nagyon, úgyhogy utána megint két óra múlva evett, de azután négy óra hosszára bealudt. Úgyhogy tegnap este tízkor evett, majd hajnal kettőkor és reggel hatkor. Ez már jó arány. Még mindig tartjuk a napi 7* evést, ez már lassan egy hete így megy. Persze semmi rendszerünk nincs még, kivéve a fürdést, illetve az utána levő időszakot, de napközben nem igazán vettem észre rendszert. Mindegy, egyen, aludjon, gőgicséljen, növekedjen, legyen jókedve és minden rendben lesz.


És most két kép: az egyiken a nagybevásárlás alkalmával ilyen kényelmesen ült (aludt) a kocsiban:


 


 


A másikon a Loráéktól kapott pléddel a háttérben (meg a többi Füleses kiegészítővel):


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése