Összes oldalmegjelenítés

2009. szeptember 25., péntek

Utazás

Ma utazunk haza először amióta Bende Bogyó velünk van, ami azt jelenti, hogy 110 km-t fogunk kocsikázni. Kíváncsi vagyok, hogy Bogyó hogy fogja bírni az utat. A cél az, hogy előtte fog szopizni, de hát ugye ezt még ki kell sakkozzam, hogy jó legyen. Mivel fodrászhoz is megyünk még ma, jó lenne időben elindulni. Arra is kíváncsi leszek, hogy hogy bírja majd az otthoni klímát, mivel itt a lakásban 25 fok van, éjszaka is csak 24-re hűl le, ugye a társasház előnye a családi házzal szemben. Mindenesetre készülök a rucikkal, aztán meglátjuk. Sajnos Csonginak csak egy nap szabit sikerült kivennie, így hétfőn már jövünk is haza. Legközelebb pedig karácsonykor megyünk, de akkor többet leszünk otthon.


A késő esti shopingolásról: le kell, hogy írjam, hogy jártam, mert ugye eltervezem szépen, hogy tök jó, mozgok egy kicsit, még élvezem is a biciklizést, erre az történt, hogy hazafele gyalogolhattam. No, de ott kezdem, hogy a lépcsőházban kiment a világítás, úgyhogy a telefonommal világítottam, amikor este 8-kor elindultam a kis utamra (felfele a lakásban meg biciklilámpával). Tök jó volt tekerni, az idő is szép volt, kellemes volt a hűs szellő, a biciklizés is hiányzott, úgyhogy bele is tekertem, szóval 25 perc alatt kiértem a célállomáshoz. Elkezdtem nézni a babarucikat, melyik lenne jó, aztán vettem élelmiszert, majd visszatértem és megvettem a rugdalózókat is és elindultam hazafele. Ahogy tekertem, pár méter után észrevettem, hogy nem úgy megy, mint ahogy jöttem, így megálltam a benzinkútnál és akkor vettem észre, hogy szelel az első kerék. Na, gondoltam, pumpálok bele, azzal elmegyek a következő benzinkútig és kisakkoztam, hogy hazáig nem is kell olyan sokat gyalogolnom, mert ha a 3 benzinkúton fel tudom pumpálni, akkor már jó vagyok. Igen ám, de az első benzinkútnál nem volt gumicső, amivel pumpálhattam volna, a második benzinkút zárva volt és sehol nem volt pumpa, illetve a harmadik benzinkúttal is így jártam. Persze azt is elterveztem, hogy a főtéren felszállok a buszra, hátha megengedi a sofőr és hazavitetem magam, csakhogy én kb. 22:30-kor értem oda és az utolsó busz 22:20-kor elment. Úgyhogy szépen hazagyalogoltam azt a pár km-t és egy és egynegyed óra alatt haza is értem, este 11-re. Szóval ennyit az esti sportolással egybekötött shopingolásomról.


A múltkor kimaradt, hogy már megint várom, hogy Bende kaksizzon, mivel valahogy nem akar kijönni és én meg nem szeretném, ha hozzászokna, hogy segítünk, ezért a természetes módszerekhez folyamodok. Mivel hajnalban, még a reggeli előtt kell adni neki egy kis kamilla teát, hát én szerdán reggel négy után már fent voltam és főztem is a friss kamillateát, hogy mire szopizásra kerül a sor, addigra ki is hűljön. Egy kis cukrot is tettem bele, az erjedés miatt, bár én nem szívesen adok még neki cukrot, de – gondoltam magamban – ha már üresen nem issza, hátha így ízlik neki produkálni valamit. Persze csak játszott megint a cumival, inni nem volt hajlandó, úgyhogy erről ennyit. És hát a másik kevésbé drasztikus módját is választottam, hogy hőmérőzöm, így látom, hogy nem lázas és hátha egy kicsit rá is tudok segíteni. Persze ez sem jött be… Pedig szinte minden nap mérem a hőt, hátha sikerülne neki produkálni valamit. Mondjuk tegnap este egy kicsit melegebb is volt, így ezért is néztem rá, és egy picit produkált is, de ez még mindig nem az igazi… Mivel egy hete volt utoljára és előtte is egy hete volt, tovább már nem nagyon halogatnám, így valószínűleg ma megint kap egy fél kúpot, bár erőlködik most reggel, úgyhogy egy picit várok és később rásegítek. A doki szerint normálisan működik a bélrendszer és előfordulhat, hogy olyan jól fel tudja dolgozni az anyatejet, hogy nem kaksizik napokig, de azért mégis aggasztó.


És hát kellemes hétvégét, jövőhéten jövünk!



1 megjegyzés:

  1. jó utat nektek, érezzétek nagyon jól magatokat a hétvégén! Mi holnap megyünk haza egy hétre, már várjuk nagyon. puszi

    VálaszTörlés