Összes oldalmegjelenítés

2009. szeptember 3., csütörtök

Nandu

Tegnap megérkezett a nagyobb méretű nandu kendő, így ki tudtam próbálni. Sikerült már kétfajta kötést elsajátítanom, de azért persze még gyakorolnom kell. Tegnap még itthon kendőztünk, ma viszont kimerészkedtem a városba is. Mivel apa feljött a piacra és én pont akkor készülődtem a buszhoz, felvitt, így nem kellett sokat gyalogolnom a belvárosban, illetve csak hazafele kellett buszoznom. Bende végig aludt a kendőben, jól viselte az utat, bár a végére szerintem kimelegedett, úgyhogy egyből kivettem, mikor hazaértünk. De remélem nagy hasznát fogom venni majd a nandunak:




A tegnapi napunk is jól telt. Szerda esténként Csongi focizni jár, így az esti fürdetés rám marad. Sétáltunk egy nagyot itt a kertvárosban, majd időben hazaértünk és mivel nyűgös volt Bende, így hamarabb fürödtünk és vacsoráztunk. Már fél hétkor cicin volt, azt hittem, hogy tíz körül ébredni fog és megint éhes lesz, de végül éjfélkor kelt fel, majd legközelebb négykor. Úgyhogy nem lehet okom panaszra erre a napra, mert hagyott aludni ez a kismuksi. Igaz, hülyeségeket álmodtam, meg mostanában tényleg olyan álmaim vannak, hogy ihaj, főleg amióta két óránál többet tudok aludni. Éjszaka még arra is figyelmes lettem, hogy az egyik cicim nagyon bedurrant, úgyhogy még hajnal ötkor neki álltam fejni is. Sikerült is 50 ml-t produkálnom, ami ment a mélyhűtőbe. Mondjuk egy jó 5  napja iszom a karamalz maláta italt is, állítólag az is tejserkentő. Hát hogy most attól, vagy hogy ritkábban evett az éjszaka Bende és attól lett több tejem, a fene se tudja, mindenesetre az ital jóízű (jobb, mint az alkoholmentes sör), Bende jól alszik, ha van tejem, akkor azt meg kifejem. És a mai nap eddig hatszor evett, és ha az előző napokat nézem, akkor már csak éjfél körül fogunk újra enni… Meglátjuk.


Holnap pedig vendégeket várunk, jön Lora baba (meg a szülei természetesen), már nagyon kíváncsi vagyok rájuk és arra is, hogy a gyerkőcök mit szólnak majd egymáshoz. Bár szerintem még nem igazán fognak foglalkozni egymással. Na, majd fényképezek…

1 megjegyzés:

  1. Ajánlom még az epres, zöldalmás és mangós Holstein alkoholmentes sört, isteniek és állítólag tejserkentő hatásúak azok is. :)) úgy látom, Bende nagyon jól érzi magát a kendőben, aranyos nagyon. :)

    VálaszTörlés