Összes oldalmegjelenítés

2009. szeptember 11., péntek

2 hónapos

Furcsa, hogy ma már 2 hónapos a kisfiunk. Pedig még csak most született és hamarosan már ünnepelhetjük az első szülinapját... 


Kép, ahogy kitúrt a helyemről (csacsi a kézben):



És ahogy próbálkozik a cumizással:



A tejserkentés eddig úgy néz ki, hogy bevált, de még mindig nem tudom, hogy a maláta italnak köszönhető, vagy annak, hogy ritkábban szopizunk. Mondjuk ma kicsit variáltam a szopizásokon, mert programot szerveztem délutánra, de így is sikerült 120 ml-t kifejnem, ez a rekord. Az elmúlt napokban (hétben) 7* evett egy nap, ezzel már kezdek megbarátkozni. Éjszaka (éjfél után) még mindig kelt 2*, de valamikor a második evés már reggel öt-hat körül van, onnantól már kezdődik a napom, úgyhogy azt már nem is számolom éjszakai evésnek. Fürdés után be tud aludni és van, amikor éjfélkor kel fel, de a tegnapi fürdés utáni evés után (19:40-kor volt), ma hajnal 2:05-kor kelt, ez volt a leghosszabb időtartam, hogy kibírta szopizás nélkül. Mostmár csak azt várom, hogy a pukizások ne legyenek ilyen katasztrofálisak, mikor ébren van. Mert ha alszik, vagy szopizik, simán kinyomja, de ha fent van, szenved neki. Ma reggel ismét csap alatt kellett fürdetnem, mert sikerült úgy bekaksiznia, hogy még a háta közepe és a lábszára is olyan lett. Illetve, mielőtt elindultunk az utunkra, még akkor is került a pelusba. Egy hét termése távozott szerintem, hiába volt kedden is… Na, mindegy, azért megnyugtató. És megmértem (próbáltam), ruhástól, pelusostól 5,2 kg, de jövőhét csütörtökön megyek a védőnőhöz, majd ott is mérni fogják, illetve a dokihoz is megyek, szurit is fog kapni. De erről majd később.


Kellemes hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése