Összes oldalmegjelenítés

2009. szeptember 20., vasárnap

Túl egy hétvégén

Sikerült láz nélkül megúsznunk az oltásokat, szinte minden nap mértem, de volt, amikor 36,7 volt, úgyhogy gond nélkül átvészeltük. Mostanában már egyre aktívabb Bende baba, vannak periódusok, amikor játszik, van, amikor nyűgös, mert aludna és van, amikor alszik. A szopizás is kb. ugyanakkor van, mindennap, vagyis inkább úgy írom, hogy egy órán belül vannak a szopizások. Igaz, ma egy kicsivel hamarabb kezdte, de ez nem is baj, mert így nem tornyosul fel délutánra az etetés. Most át szeretnénk térni a 8 órás fürdetéshez, vagyis inkább 8-hoz közelebb legyen, mint a 7-hez. Persze ha úgy jön ki a szopizás, akkor fürdünk hamarabb, úgyhogy eddig benne voltunk a 7-8 órai fürdetési időben. És fürdés után van, hogy akár 5órát is alszik, aztán kel még egyszer hajnalban és utána már a reggeli kaja jön. Szóval ma hamarabb kezdte, eddig 8-9 között evett, most fél nyolckor, így egy órával előrébb vagyunk. Ez az időpont nekem is jobban tetszik, mert amikor mi ebédelünk, épp aludna, de hát nem mindig van ez így. Mondjuk ma extra nyűgös volt, feszítette megint a hasát, pedig még mindig isszuk az infacolt, de úgy látom, hogy nem nagyon segít neki. Hát remélem, hogy ha 3 hónapos lesz, akkor elmúlik.


Aztán ma egész  nap én babáztam, mert Csongi elment Gerivel motocross versenyre Nyársapátra. Először úgy volt, hogy mi is megyünk, de aztán lemondtam. Majd legközelebb. Mondjuk nem is bántam meg, hogy nem mentünk, mert amilyen nyűgös volt. Most már fürdés és vacsi után vagyunk, épp apukája pesztrálja, remélem sikerül bealudnia...


És egy igazi pasi:


1 megjegyzés:

  1. Egyre szebb és szebb Bende. De jó nektek, hogy megúsztátok láz nélkül, sajnos lúrkóm állandóan lázas volt az oltásoktól. Használjátok a szép időt és csatangoljatok sokat! :)))

    VálaszTörlés