Összes oldalmegjelenítés

2010. január 29., péntek

Utazás

Hát a tegnapi napunk nem egy szokványos volt, az biztos. Nagyon nyűgös volt Bende, sehogy sem volt jó neki. Azzal kezdődött, hogy reggelre kipisilt és a rugi és hálózsákja is pisis lett. Most próbálkoztunk estére a 4-es pelussal, de ezek szerint nagy neki, mert három éjszaka is kipisilt belőle. Na, mindegy, maradunk a 3-nál, csak az meg reggelre nagyon tele van és hát éjszaka már nem kelünk pelus cserére, mert végülis átalussza az éjszakát. Amikor meg ébred a szopi miatt, szinte egyből vissza is alszik. Szóval korán keltünk, mert lecseréltem a ruciját és hát így nem aludt vissza, tehát a nap negyed hétkor indult is. Megreggeliztünk, majd nagyon dörgölte a szemét és végül be is aludt rajtam nyolckor. Aludt egy jó háromnegyed órát, végül elkezdtem porszívózni és törölgetni, de csak a kisszobáig jutottam. Egyszerűen elkezdett keservesen sírni. A konyhát már úgy porszívóztam, hogy a karomon ült, a nagyszobát meg akkor, amikor Csongi hazajött ebédelni. Délelőtt letettem a kiságyba, sírt, felvettem, elvolt, de láttam rajta, hogy fáradt, viszont rajtam se akart bealudni. Ezt eljátszotta vagy ötször, végül a cicin sikerült elaltatni. De ahogy letettem a kiságyba, már egyből felkelt, úgyhogy kezdhettem elölről. Aztán meg alig aludt, szinte csak fél órát, úgyhogy nem igazán pihente ki magát. Délután lementünk sétálni egy picit, meg receptet kiváltani, akkor is kb. fél órát aludt be, a lakásban megint kezdte a kis nyűgösségét, de eljátszottunk. Este pedig kimentünk egy hiperbe, gyors bevásárlásra, persze ott is bealudt, így ahogy hazaértünk, fürdés volt és azt hittük, hogy majd szépen visszaalszik, de nem így volt. Még egy darabig fent volt, míg tusoltam a fiúk tv-tek és végül csak bealudtunk mindketten. Kb. négyszer kelt éjszaka és az utolsónál ismét ott maradt a nagyágyban. Hatkor arra ébredtem, hogy gőgicsél halkan, majd néz és végül megsimogatja az arcom. Ez úgy néz ki, hogy nyújtja a kezét a számhoz és arcomhoz, ezt hívom én simizésnek. Annyira aranyos volt és ezért meg is éri, hogy ott aludjon mellettünk reggel. Meg azok a reggeli gagyarászások is, meg lehetne zabálni.


Ma pedig már elkezdtem összepakolni a hétvégére, hiszen ebéd után nem sokkal utazunk haza. Vagyis inkább kora délután, mert ma Csongi kettő körül jön haza ebédelni. Majd vasárnap délután jövünk haza. Ugye mostmár ahhoz is kell nézni az időt az utazáshoz, hogy Bende hogy alszik, mert ha alszik két nagyot és úgy indulunk el az útra, akkor nem tudom, hogy milyen lenne neki a kocsiban. Vagy nyűgösködne, vagy aludna és akkor este nem tudom, milyen lenne, így most úgy időzítünk, hogy kb. 2-3 fele induljunk, és még tud aludni egy nagyobbat (két óra a hazaút) az úton. Mivel tegnap is elaludt már este, pedig csak kb. 10 percet autóztunk és utána se volt álmos, ezért is megyünk ma hamarabb. Vasárnap is valószínűleg így jövünk vissza, de majd látjuk még. Holnap „nagyüzemben” lesz a disznóvágás, mert Csongi apukájáéknál is, meg tesóméknál is lesz, ide jönnek a szekszárdi rokonok is. Hát kíváncsi leszek Bendére, milyen lesz. Reméljük, nem lesz kis mimóza…


És egy mai kép, mostmár forgolódik a tengelye körül, illetve ma a hátáról a hasára fordult, majd lehet, hogy lejtős volt, de egyből visszafordult a hasára és hát a puzzle és a játszószőnyegen kívül találta magát:


1 megjegyzés:

  1. Jó hétvégét Nektek, egyetek helyettem is hurkát+kolbászt! :)

    VálaszTörlés