Összes oldalmegjelenítés

2010. január 22., péntek

Gézengúz

Hát a tegnapi este végül nem úgy sikerült, ahogy az előző pár napban. Ismét tv mellett szopiztunk, bealudt, de felébredt, ahogy letettem a kiságyba. Csongi olvasott neki mesét, míg én tusoltam, majd kapott még anyatejet és egy kis ringatást és végül csak bealudt. Éjszaka csak négyszer kelt és volt, hogy majdnem négy órát aludt. (Én meg hülyeségeket álmodtam, mint mindig).


Ma pedig kiporszívóztunk (segített Bende nekem), kivasaltunk (ekkor aludt), sütöttünk gofrit, meg sült krumplit, volt egy kis játék is, aludt is délelőtt és most alszik megint, tehát úgy néz ki, hogy ez lesz a harmadik olyan nap, hogy csak kétszer alszik napközben. Ja és az almaevéssel is haladunk. Szóval nincs okom panaszra! Még dvd-t is tudtam nézni!


 


És most hozok egy mai videót, míg egy pillanatra kiszaladtam a szobából, addig jött rá, hogy lábbal lehet püfölni a forgót. Ezt örökítettem meg:




[youtube http://www.youtube.com/watch?v=GCIJRJGfd3Q&hl=en_US&fs=1&]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése