Összes oldalmegjelenítés

2010. január 4., hétfő

Hétfő

Hát ez is eljött, Csonginak dolgoznia kellett menni. Jó volt ez a két és fél hét, hogy itthon volt velünk. Az éjszaka viszonylag jól telt, csak kétóránként ébredt Bende. Aztán nem tetszett neki az oldalt és háton alvás, így hasra tettem a kiságyba, ahol bírta még kb. két óra hosszát. Aztán jött a nyöszörgés. Reggel hatkor pedig indult a nap. Mondjuk a pelus csere miatt ébredt, aztán a szopiba bealudt egy picit, végül még ő heverészett a nagyágyba, addig mi megreggeliztünk. Mivel a bal szeme pár napja sűrűbben könnyes és csipás is, így ma a dokinál kezdtem. Kaptunk rá szemcseppet, eddig pedig kamilláztuk, de inkább csak melegvizes borogatást kapott rá. Mondtam a dokinak, hogy egy keveset fogyott a kisfiunk, de mostanra próbálja összeszedni magát, illetve kb. egy hete a széklete is normális már, erre ő is azt mondta, hogy az antibiotikum miatt volt a hasmenés és fogyás is. Mivel hétfő óta mérlegeljük, ezért tudom, hogy egy hét alatt felszedett 200grammot, ami nagyon jó, mert a mostani korhoz képest ezt egy hónap alatt kellene produkálnia, de hát ő ugye fogyott és szinte két hónapja stagnált a súlya, szóval örülünk neki. Bár a születési súlyát már megduplázta, szóval nem vagyunk lemaradva semmivel. Illetve a héten elkezdjük kóstoltatni vele az új ízeket, először egy kevés pépet kap ismét, de csak szépen módjával. Aztán jöhetnek a gyümölcsök és zöldségek, ezek is módjával és megvárjuk a hatását. Majd jövök a beszámolóval.


Tegnapra ismét télies hangulatunk volt, mert rengeteg hó hullott. Mondjuk nem is volt olyan szép napsütéses idő, mint ma, de azért olyan januári hangulatom volt. Ma meg a dokihoz és gyógyszertárba már csak a babakocsival mentem, vagyis a bébihordozót nem vittem. Beöltöztettem Bendét a téli cuccba, vittem két takarót és a sportrészbe ültettem, ahol ugye még fekszik, mert 170 fokig dönthető, de majdnem úgy ül benne, mintha a hordozóba lenne, és még nem is kényelmetlen neki. Azt hiszem, ezek után így viszem le, kb. 3 kg-val kevesebb „cuccot” kell cipelnem (bébihordozó). Mondjuk nem volt valami jó babakocsikázni, mert az utak nem igazán vannak eltakarítva, de hát menni kellett…


Azután napközben elvolt, amikor mosogattam, akkor a konyhában volt a bébihordozóban és utána a kiságyban is elvolt. Mondjuk egy idő után ott kellett lennem vele, mert „unatkozott”, de míg én a nagyágyon neteztem, addig ő a kiságyban beszélgetett. Ebéd körül aludt egy nagyot, most meg olyan fáradt volt már, hogy jelenleg Csongi ölében alszik, pedig lassan jönne a fürdetés előtti pucérkodás… Na, de majd egy kicsit később fürdünk (8-ig még beleférünk). És ma megnézzük, hogy egy hét alatt mennyit is szedett fel ez a kismuksi…


És most a szilveszteri gesztenye-malacunkat hozom képnek, készítettünk egyet-egyet Csongival (meg készült még mézeskalács és narancskrémes gesztenyerolád is). Ez gesztenyegolyó lenne, csak gondoltuk, ha már szilveszter és újév jön, formázunk egy-egy malacot. Hát ilyenek lettek:


3 megjegyzés:

  1. nagyon cukik a malacok, megkóstolnám én is őket, ha nem kezdtem volna el mától a fogyit.. ;) :))

    VálaszTörlés
  2. Nahát, milyen jól néznek ki ezek a malackák! Csatlakozom Bambihoz, egyre én is igényt tartanék, már ha lehetne. Hogy formáztátok őket?

    VálaszTörlés
  3. Eper: hát először csak egy malacfejet szerettem volna, de végül egész alakos malac lett és mi gyurmáztuk ki... nem a legszebb, de azért gondolom felismerhető!
    Bambi: ez nem is lett olyan édes, ..

    VálaszTörlés