Összes oldalmegjelenítés

2010. január 1., péntek

2010

Itt írhatnék egy áttekintést is akár a tavalyi évre, de most még nem teszem meg. Az furcsa viszont, hogy mostmár azt kell mondjam/írjam, hogy tavaly született Bendegúz… és lassan fél éves lesz.


Az év utolsó napja is gyorsan eltelt. Hivatalosak voltunk egy ismerős házaspárhoz, akinél született a Marci baba. Délután három körül érkeztünk, szopizás után. Marci épp aludni készült, így Bendével még fent voltunk, majd mikorra kisült a malac-csülök és krumpli, addigra már ő is elfáradt és tudott aludni a két gyerkőc. Végül a vacsi után – ami kicsit előrébb lett hozva – Bogyó is szopizott, majd Marci is felkelt és ők is ettek. Még társalogtunk, falatoztunk egy kis sütit és fürdetésre hazajöttünk. Úgy gondoltam, hogy az év utolsó napján fent maradok és megnézem a szilveszteri műsort a tv-ben, így átköltöztünk Bendével a nagyszobába a kanapéra és az esti szopizást már ott kezdtük el. A tv csatornák között csak kapcsolgattam, mert nem találtam olyan igazi jó műsort, majd éjfél előtt be is aludtam és így – évek óta először –sikeresen átaludtam a pohárköszöntést. Valamikor egy után köszöntöttük egymást Csongival, aki végül a kisszobában aludt. Bende többször is kelt éjszaka, hajnal négykor még át is kellett öltöztetnem, mert kipisilt a pelusból. Reggel a szokásos időben kelt, úgyhogy ismét úgy indult ez a nap is, ahogy a többi. Viszont egész nap heverészhettünk a kanapén és tévézhettünk, szóval egy kis lazulás is volt benne. Nemrég elkészítettem a virslis lencselevest, meg készítettünk tejberizst is, amit egy kicsit késve, de háromkor meg is ettünk. Holnaptól viszont visszább kell fogni magamat, mert sok rajtam a felesleg. A szopizást is hamarosan ki fogjuk váltani, bár egyelőre még szopizunk, mert a múltkor a tejpépet is kihányta Bende, valószínűleg még mindig nem bírja a gyomra. És mostanra nincs hasmenése, illetve most kezdi felszedni a súlyát, mert ismét volt egy kis fogyása, ami a sok hasmenésnek köszönhető. Úgyhogy remélem ez az év egészséget hoz, és kisfiunk részére gyarapodást, a szülei részére meg fogyást…. No, meg gazdagságot is, ha már ennyi lencsét és rizst eszünk.


Még egyszer boldog új évet kívánok mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése