Összes oldalmegjelenítés

2010. január 13., szerda

Idő

Hát repül az idő, az biztos. Még most született Bendegúz és mára már fél éves. Hétfőn reggel szép napsütéses időnk volt, egy kicsit „nosztalgiáztam”, eszembe jutott az a szép nyári nap is, amikor Bogyó született. Még csak fél éve, de már fél éve. Mennyi minden történt már velünk azóta (milyen furcsa) és mi mindenben lesz még részünk. Még ezután fogja felfedezni igazából a világot, úgyhogy igazán most kell „a gatyaszárat felkötni”.


Napközben már gyakoroljuk a mászást, vagyis próbálkozunk. Bende ugye már kitámasztja magát rendesen, én meg segítek neki a lábmunkában. Hát hellyel-közzel megérti, mit is akarok, de még nem teljesen koordinált a mozgásunk. A felülésben is segítek, vagyis felhúzom ülésbe és visszaengedem (ezt a doki is eljátssza minden kontrollon), de pár mp-nél tovább nem is tart az egész. Viszont ülni már az ölünkben nagyon szeret és szerintem hamarosan fel is fog ülni. A mászás is meglesz hamarosan, bár ha ez 2-3 hónap múlva lesz, akkor sem leszünk elkésve. A foga még nem bújt ki, bár volt pár álmatlan pillanata, vagyis inkább álmában sírás.


Hétfőn este Csongi elment focizni, így a fürdetés része rám maradt. Szépen bemelegítettük a kisszobát, levetkőztettem Bendét és épp sikerült még a pelusba terelni a locsolását, majd tornáztunk és gondolván, hogy nemrég pisilt, betettem a kiságyba, míg én a fürdővízért elmentem. Hát mire visszajöttem, láttam, hogy cserélni kell a lepedőt, mert ismét sikerült pisilnie. És aztán éjszaka is azt vettem észre, hogy pisis a hálózsáka, így hajnal háromkor öltöztettem át. Meg aztán reggel hatkor is azt vettem észre, hogy pisis a rugija, így ismét öltöztünk. Hát ilyennek is lenni kell.


Holnap megyünk a féléves kontrollra a tanácsadóba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése