Összes oldalmegjelenítés

2010. január 15., péntek

Féléves kontroll

Kezdem ott, hogy szerda este nagy elhatározásra jutottam.
Eddig vagy a sólámpa volt felkapcsolva az éjjeli szekrényen, vagy az éjjeli
lámpa, de úgy éreztem, hogy most jött el az az idő, hogy kiiktassuk az
éjszakáinkból a világítást. Hát, írhatnám azt is, hogy ez a fényforrás nekem
volt nagy segítség ebben, mert Bende fel sem fogta, hogy valami változás
történt. Nekem viszont segítség a kiságyból ki-be pakoláshoz, így amikor
szopizás volt, akkor fel lett kapcsolva, de, mintha csak négyszer kelt volna
éjszaka és nem ötször. (Amióta kijöttünk a kórházból már nem irkáltam a
szopizásokat.) És eddig hat körül keltünk, én kicseréltem a pelust a gyerkőcön
és onnantól kezdődött a nap. Tegnap viszont olyan békésen aludt, hogy még a
kisboltot is megjártam, így szinte hétkor keltek az apjával. Lassan venni kell
éjszakai pelust, mert amit most adunk rá, rendesen teletölti reggelre.
Napközben eljátszottunk, készültünk az ebéddel, aztán meg alig bírtam
elaltatni, így elég sokáig fent volt napközben. Aztán meg aludt egy jó nagyot
még ebéd előtt. Lementünk sétálni és ott is bealudt, egy óra fentlét után.
Persze délután meg nem tetszik neki, ha altatom, de kettőtől este nyolcig
elfárad és akkor meg nyűgösködik. Erre tegnap meg sírt keservesen, ha le
akartam tenni aludni, így végül a szopizásba aludt be délelőtt és durmolt jó
másfél órát. Aztán délután a doki utáni sétába aludt be, de csak kb. fél órát,
így erre a napra csak kétszer pihent meg. Kíváncsi is voltam, hogy bírja a nap
végére, mert ugye lassan át kellene térni a két napközbeni alvásra (jelenleg
három van), de hát ezt sem erőltetjük, majd alakul. Végülis jól sikerült az
éjszakánk, most szinte lámpa nélkül aludtunk végig, mert még a szopizáshoz sem
kapcsoltam fel, annyi fény jött kintről, hogy lássam kivenni a gyerkőcöt. És
írtam, hogy mennyiszer kelt, mert kíváncsi voltam. Hát tegnap este négyszer kelt
az esti nyolc órás és a reggeli fél hetes szopi között. Meg volt egy olyan,
amikor fél óra múlva is ébredt, de azt nem számoltam. És már megint nem egy
szokványos napunk van, mert kelt fél hétkor, de nyolc órakor egy picit
megzuhant és a 11 órás szopi előtt megint nagyon nyűgös volt, mint tegnap, így
ismét a szopiba aludt be. Végül sétáltunk ebéd után, akkor is bealudt. Illetve
voltunk Marci barátunknál, ott is aludt egy picit, így ma négyszer aludt
napközben. Hát nincs két egyforma nap, az biztos. 

A dokinál mért adat: 6560 gramm és 66 cm. Ugye fél éves
korukra kell duplázni a súlyukat, amit mi már rég hoztunk, csak hát közben volt
fogyás is. A doki megvizsgálta, mindent rendben talált. Legközelebb az egyéves
kontrollra kell majd mennünk. Illetve itthon mi minden este mérjük karácsony
óta a súlyát, így látjuk, hogy elkezdett szépen gyarapodni. Holnaptól pedig
megkóstoltatjuk vele az almát, vagyis a levét. Az igazság az, hogy már
elkezdtünk neki új ízt is adni, mert a mandarint már kóstolta, az elmúlt napokban
kapott egy keveset. Azzal már nem lesz gond, úgy vesszük észre. A pépeket
kihagyjuk egy időre, így marad az anyatej és szépen fokozatosan az alma, répa,
krumpli, ilyenek. Meglátjuk, hogy ízlik neki.

1 megjegyzés:

  1. majd beállnak az alvások is, úgy látszik, Bende még így igényli, hol többet, hol kevesebbet. Benny sztem olyan 6-7 hónapos kora környékén állt át a két alvásra napközben,de minden baba más. Ő ugye másképp is evett már 4 hónapos korától, szerintem az is közrejátszik. Féléves kor és egyéves kor között nem is kell dokihoz mennetek?? ez azért érdekes...bár gondolom, a védőnő azért megy látogatni, nem?

    VálaszTörlés