Összes oldalmegjelenítés

2010. január 23., szombat

10.01.23

Tegnap éjszaka ismét négyszer kelt Bendegúz, ezt már haladásnak is nevezhetném, de meglátjuk, mit hoz a mai éjszaka. És ismét kétszer aludt napközben, lehet, hogy ez már egy kis rendszer az életében? Illetve ma próbáltunk egy kis répát is vegyíteni az almához. Délelőtt elsétáltunk egy szupermarketbe, majd míg ebédre sült a lasagne, közben alufóliában sütöttünk répát és almát, ezt turmixoltuk össze és ezt kapta ebéd után Bende. Kezdésnek csak pár kanállal, holnap majd többet kap. Délután pedig csak sima reszelt almát evett, ez már egyre jobban tetszik, neki. A legközelebbi íznek majd a krumplit szeretném bevezetni, mint zöldség, gyümölcsnek meg vagy a barackot, vagy a meggyet. Mondjuk egyik se mostani gyümölcs. Na, mindegy, ez azért még legalább két hét. Most ugye a répát kb. egy hétig kóstoljuk, mert anyatej hála még mindig van és hát ez a fő tápláléka Bogyónak.


Délután még egy filmet is meg tudtunk nézni, vagyis először csak én kezdtem el, míg Csongi elszenderült a kisfiával, de végül felébredt ő is, és míg picifiunk aludt, addig mi moziztunk. Csütörtökön is meg tudtam nézni két filmet, meg holnapra is egy dvd-zős napot terveztem. Kinéztem jó pár filmet, ami kölcsönbe van nálunk, úgyhogy most egy pihenős hétvégénk lesz.


 


És most hozok egy képet, tegnap délután így ejtőztünk:



 


Illetve egy videót, amit ma készült:

2 megjegyzés:

  1. Aranyosak vagytok!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van pár jó filmem. Szívesen kölcsönadnám Neked megnézni. Azért csak kölcsön, mert most sajni még nem működik a cd-dvd írónk:( De ha majd jó lesz, cserélünk mail címet, és ha gondolod küldök Neked postán.

    VálaszTörlés