Összes oldalmegjelenítés

2010. január 8., péntek

Egy nap

Hát a mai napunk sem volt egy „szokásos”. Mondjuk kezdhetem
még a tegnappal, mivel a 11 órás szopi után megkínáltam Bendét egy kis
rizspéppel, hátha elfogadja. Ezzel nem is volt gond, evett kb. 10 ml-t (direkt
nem akartam többet adni, mert kíváncsi voltam a hatására), aztán aludt egy
nagyot és a kettő órai szopinál jól belakmározott. Hanem ezután én
sertepertéltem a konyhában, őt meg kivittem a puzzleszőnyegre, hogy „szem előtt
legyen” és jól is tettem, mivel egyszercsak hanyatt-fekve elkezdett hányni.
Gyors felkaptam, megvártam a végét, majd a bébihordozóba került, de ott is jött
ki még belőle egy kis adaggal. Valószínűleg még mindig nem készült fel a gyomra
a szilárdabb kajára, így még mindig hanyagoljuk a hozzátáplálást. A súlyát
mérjük, illetve ha nem úgy szopizik, akkor pótolom tápszerrel, de pár napja nem
kellett készítenem. Illetve előtte is csak 30 ml tápszert evett meg egy evés
után. Persze ez a hányás nem volt bekalkulálva és most egy kicsit visszább
esett a súlya, de remélem hamar rendbeszedjük magunkat. Jól kifogtuk ezzel az
antibiotikumos kezeléssel. És az esténk se lett a legjobb, mert mostanában az
esti fürdés után nem alszik be a szopiba, hanem nézelődik. Aztán, amikor meg
bealszik, fél óra múlva sírva fakad, de úgy, hogy még alszik. És olyan
keservesen sír. Tegnap már fel is ébresztettük, mert nem sikerült megnyugtatni.
Én megint a fogára tippelek, hogy most bújhat ki, ezért kapott az ínyére
zselét, illetve megpróbáltam a cumit ismét bevetni, hogy hátha elalszik azzal.
Egy negyed óráig szopizta, aztán nem kellett neki. Végül az lett az éjszakából,
hogy kb. másfél óránként kelt szopizni. Egy kicsit fárasztó, viszont őt is
megviselte a kórházi bentlét és a gyógyszeres kezelés, ezért ha kell neki
éjszaka a cici, akkor adok neki. Meg a cumival nem tudom átverni, hiszen abból
nem jön semmi. És csak úgy nem kell neki, mert ha végez a szopival, akkor a
cici se kell már neki. Reggel viszont – ilyen még nem sokszor fordult elő
velünk – ébredezett a kiságyában, én köszöntem is neki, még magyarázott is egy
keveset Bende, majd mondtam Csonginak, hogy leszaladok a kisboltba. Mire
felöltöztem, már visszaaludt, így ma elmaradt, hogy köztünk ébredjen. Na,
mindegy, ennek is örültem. Viszont napközben meg alig aludt. A szopikba próbált
bealudni, 10 percet bírt is, illetve délbe aludt el egy fél órára, majd
háromkor megint bealudt a cicin és végül húzta a lóbőrt egészen négyig, úgyhogy
most kíváncsi leszek az esténkre. Mindenesetre már fürödtünk és szopiztunk és
ismét nagy szemekkel néz. Hát meglátjuk…

És ezen a napon látott napvilágot 71 évvel ezelőtt Elvis
Presley, 54 évvel ezelőtt meg David Bowie. (Meg én is, 18 évvel ezelőtt :-)…)

2 megjegyzés:

  1. Jól elrejtetted a mondatodat!!! Sok boldogat!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon sok, boldog szülinapot kívánok!

    VálaszTörlés