Összes oldalmegjelenítés

2009. július 8., szerda

Tegnapi látogatók

Tegnap a barátnőm a férjével jött, így Csongi is tudott beszélgetni, na nem, mintha nem kapcsolódott volna be a női locsi-fecsibe… A vendégek megnézték a lakást, mert tavaly augusztus óta nem voltak, aztán azóta igencsak van változás, de még mindig nem 100%-ig vagyunk kész. Na, mindegy. A kis rezidenciát is meglesték, remélem kapnak ötletet majd, hogy náluk hogy rendezzék be a gyerekszobát. Meg aztán beszélgettünk egy jót, úgyhogy a nap is hamar eltelt. Éjszaka viszonylag elég jól aludtam, reggel fél hétkor keltem ki az ágyból. A bolti bevásárlás után elkezdtem sütni-főzni, egyrészt az ebédre készültem, meg ugye a pénteki szülinapra is. Egyelőre egy fajta süti van kész, amit majd Csongi bevihet a munkahelyére, illetve a másiknak a krémjét készítettem el. Ma még kisütöm a tésztát is hozzá (ha úgy lesz időm). Illetve kitaláltam egy zselatinos-pudingos őzgerinc formás sütit, most az is hűl, de azt itthoni célra készítettem. Az ebéd is jól sikerült, krumpli-leves lett, meg amerikai palacsinta. Holnap úgyse nagyon lesz időm főzőcskézni, mert megyek a köv. ctg-re és most későbbi időpontot kaptam. Meg végre szeretnék egy pihenős napot is, bár azt hiszem, hogy ez nem fog megvalósulni, hiszen még sütkéreznem kell, a sós süti még hátravan. A lábam persze megint bedagadt, így ebéd után feküdtem jó két órát. Mondjuk az éjszaka folyamán sikerül lelappadnia, de így napközben nem tudok annyit feküdni, hogy a régi formáját visszanyerje. Na, mindegy, majdcsak túl leszünk ezen is…


Nemsokára megyünk ki egy szomszédos faluba egy ismerősünkhöz, aztán, hogy mikor érkezünk, az még jó kérdés. De meglátjuk, hogy este még milyen kedvünk lesz sütni, mert Csongi is ígérte, hogy segíteni fog.


Bogyót ma megint kevésbé éreztem, bár nem sok időm volt nézegetni. Aztán, amikor lefeküdtem, akkor bejelentkezett, de még mindig nagyon lightosan, amit még mindig annak tudok be, hogy kevés a helye. A holnapi ctg-re is kíváncsi leszek, meg hogy a doki is mit mond majd. Én a holnapi dátumot néztem ki szülésre, de nagyon úgy néz ki, hogy a kis úrfi még jól érzi bent magát, úgyhogy maradni fog még. Na, mindegy, ameddig jó neki idebent, addig maradjon… Aztán majdcsak kibírom még ezt az egy-két hetet…. És a holnapi eredménnyel jövök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése